14 Nisan 2009

Kaymakamdan Üniversiteli Öğrencilere Burs

Midyat Kaymakamlığı, üniversite öğrencilerine nakit para yardımında bulundu.
http://www.mardinlife.com/haberler/resimler/mardinlifekymkmidyat.jpg
Midyat Kaymakamı ve Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı (SYDV) Başkanı Mustafa Yılmaz, üniversitede eğitim gören öğrencilere iki ayrı öğrenim döneminde nakit para yardımı yapıldığını söyledi.
Kaymakam Mustafa Yılmaz, iki dönemde toplam 3 bin TL nakit paranın öğrencilerin hesaplarına aktarıldığını belirtti.
Kaymakam Yılmaz, Kaymakamlığın kendi imkanları ve SYDV aracılığı ile Midyatlı olup başka illerde öğrenim gören üniversite ve yüksek okul öğrencilerine nakit para yardımında bulunduklarını belirterek, "4 yıllık fakülte öğrencilerine 250, yüksek okul öğrencilerine 150 TL bankadaki hesaplarına yatırıldı. Bunun yanında lise ve ilköğretim okullarında okuyan 4 bin öğrenciye 250 TL değerinde kırtasiye, giyim ve okul araç-gereçlerinden oluşan bir paket hazırladık. Bu öğrencilerimize de eğitim-öğretimlerini tamamlamaları için yardımlarımızı yapacağız. Amacımız eğitim kalitesini yükseltmek, ailelerine ve öğrencilerimize maddi manevi ölçüde yardım yapmayı sağlamak, eğitim öğretime verdiğimiz destek ile gelişmişlik ve kültür seviyesini en üst basamaklara taşımaktır. Desteğimiz imkanlarımız ölçüsünde yapılmaktadır. Ülkemizin geleceği olan gençlerimizin maddi, manevi destekçisi olmaya çalışacağız. Bizim de öğrencilerimizden istediğimiz; devletine, milletine bağlı birer birey olmalarıdır. Başarılarını her zaman en üst seviye çıkarmalarıdır" dedi.

Selahattin Erol
www.mardinlife.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum