15 Nisan 2009

Köy Okulları arasında bilgi yarışması

Kızıltepe ilçesindeki Arıklı Köyü İlköğretim Okulu'nda düzenlenen okullar arası bilgi yarışması büyük ilgi gördü.
http://resimler.haberler.com/haber/472/koy-okullari-arasinda-bilgi-yarismasi-duzenlendi_o.jpg
Kızıltepe ilçesindeki Arıklı Köyü İlköğretim Okulu'nda düzenlenen okullar arası bilgi yarışması büyük ilgi gördü.
Arıklı köyündeki bilgi yarışmasına Çatalca, Çetinkaya, Kaşıklı, Oda ve Sapanca köylerinin ilköğretim okulları katıldı.

Yarışmaya katılan 5 okuldan Çatalca Köyü İlköğretim Okulu, 95 puanla birinci, Çetinkaya ve Sapanca ilköğretim okulları aldıkları 80 eşit puanla ikinci oldu.


Yarışmada birinci olan okula ödül olarak mikroskop verildi. Dereceye giren diğer okulların öğrencilerine de çeşitli ödüller dağıtıldı. Yarışmayı Kızıltepe Kaymakamı Osman Tunç, İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Siraç Atan, Milli Eğitim Şube Müdürü Şükrü Yücedağ da izledi.

Yarışma sonunda bir konuşma yapan Kızıltepe Kaymakamı Osman Tunç, "Geleceğimiz olan çocukların eğitimi için çaba sarf eden öğretmenlere, bilgiye dayalı böyle yarışmalar düzenleyen Milli Eğitim camiasına ve emeği geçenlere teşekkür ederim." dedi.

Kızıltepe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Siraç Atan ve Şube Müdürü Şükrü Yücedağ da, köy okullarındaki başarılı öğrencilerin tespit edilmesi amacıyla yapılan yarışmanın amacına ulaştığını ifade etti.

Kaymakamlık Sosyal Yardımlaşma Vakfı ise yarışmaya katılan 5 köy okulunun bütün öğrencilerine diş macunu dağıttı.
www.mardinlife.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum