12 Nisan 2009

Milli Eğitimden Seminer

http://www.mardinnethaber.com/userfiles/image/milli%20e%C4%9F.jpg
Mardin'de 'Milli Eğitim Bakanlığı'nın Kapasitesinin Güçlendirilmesi' projesi kapsamında çevre illerdeki milli eğitim müdür yardımcıları ve şube müdürlerine yönelik seminer verildi.
Seminerde konuşan Milli Eğitim Bakanlığı Projeler Koordinatör Merkez Başkanlığı görevlisi Elvan Kahvecioğlu, "Milli Eğitim Bakanlığı'nın işleyişini ve eğitim sistemini daha etkin ve verimli hale getirmeyi hedefliyoruz" dedi.
'Milli Eğitim Bakanlığının Kapasitesinin Güçlendirilmesi' projesi kapsamında düzenlenen toplantıya, Gaziantep, Şanlıurfa, Batman, Siirt, Şırnak ve Diyarbakır İl Milli Eğitim Müdür yardımcıları katıldı. Prof Dr. Cenap Erdemir ve Prof. Dr. Halil İbrahim Yalın tarafından verilen eğitimde, eğitim sisteminin daha etkin ve verimli hale getirilmesi hedefleniyor. Milli Eğitim Bakanlığı Projeler Koordinasyon Merkezi tarafından yürütülen proje Avrupa Birliği (AB) tarafından finanse ediliyor. 3 milyon 700 bin euroluk proje kapsamında, Milli Eğitim Bakanlığı'nın idari ve organizasyon kapasitesi ile mali kaynakların kullanılma, izleme ve değerlendirme kapasitelerinin arttırılacağı belirtildi. Prof. Dr. Erdemir ve Prof. Dr. Yalın, eğitime katılan milli eğitim müdür yardımcılarına, e-devlet ve Milli Eğitim Bakanlığı'nın kapasitesinin güçlendirilmesi konularında bilgi verdi. 10 İlde sürdürülecek proje ile bin yöneticinin aşamalı olarak eğitileceği belirtildi.
http://www.mardinnethaber.com/userfiles/image/milli%20e%C4%9F2.jpg
Projeler Koordinatör Merkez Başkanlığı'ndan Elvan Kahvecioğlu, Türkiye genelinde belirlenen merkez illerde sürdürülecek projeye çevre illerin yöneticilerinin de katılacağını söyledi. Proje ile Bakanlık ve taşra teşkilatının e-devlet konusunda bilgilendirileceklerini ifade eden Kahvecioğlu, "Milli Eğitim Bakanlığı'nın işleyişini ve eğitim sistemini daha etkin ve verimli hale getirmeyi hedefliyoruz. Proje kapsamında bin yöneticimizi eğitmek istiyoruz. Bu çerçevede 10 ilde yapılacak bilgilendirme ve eğitim toplantıları ikişer gün süre ile devam edecektir. Yöneticilerimizi genel müdür ve daire başkanlığından başlayarak şube müdürlüklerine kadar eğiterek Milli Eğitim Bakanlığı'nın kapasitesini güçlendirmeyi hedefliyoruz" şeklinde konuştu.
www.mardinnethaber.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum