23 Nisan 2009

Öğrenciler Yöneticilerin Koltuklarını Bir Süreliğine Devraldı…

Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nın 89. yıldönümü nedeniyle çeşitli ilköğretim okullarından birer öğrenci, yönetici makam koltuklarına oturarak bir saatliğine sembolik olarak şehri yönettiler.
http://www.mardin.gov.tr/haber/resim/ogrenci.gif
Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nın 89. yıldönümü nedeniyle çeşitli ilköğretim okullarından birer öğrenci, yönetici makam koltuklarına oturarak bir saatliğine sembolik olarak şehri yönettiler.
Valilik Makamına Hikmet Uluğbay İlköğretim Okulundan Ekin Işık otururken, Emniyet Müdürlüğü koltuğuna Gazipaşa İlköğretim Okulundan Zehra Gülaydın, Milli Eğitim Müdürlüğü koltuğuna Vatan İlköğretim Okulundan Leyla Sevim, Belediye Başkanlığı koltuğuna ise Atatürk İlköğretim Okulundan Zeynep Öztap oturdu.
Valilik makamından çeşitli kurum müdürlerini telefonla arayarak bir takım talimatlar veren Ekin Işık, ilin sorunları hakkında da yetkililerden bilgi aldı. Heyecanlı olduğu gözlenen öğrencinin Vali Hasan Duruer’in yönlendirmesinden sonra rahatlaması ve sorumluluğunun bilincinde olduğu izlenimi vermesi ise güzel görüntülere sahne oldu.

Her yıl 23 Nisan’dan önce öğrencilerin bir saatliğine olsa da makam koltuklarını devralmasının basit gibi görünse de öğrencilerin geleceğe dair ideallerinde önemli bir uygulama olduğunu ifade eden Vali Duruer, “Biz bundan sonra bütün resmi törenlerde çocukların konuşma ve sunum yapmasını çok önemli görüyoruz ve bu uygulamayı destekliyoruz.” şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum