15 Nisan 2009

Öğrencilerden Milli Eğitim Bakanı, Mardin Milletvekilleri ve Meclis Başkanına Sürpriz Ziyaret

Mardin’in değişik Okullarında okuyan öğrenciler Ankara’ya yaptıkları gezi kapsamında Mardin Milletvekilleri Gönül Bekin Şahkulubey ve Mehmet Halit Demir ile, Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik ve Meclis Başkanı Köksal Toptan ile görüştüler.
http://www.mardinlife.com/haberler/resimler/mardinlifeogrencia.jpg
AK Parti Mardin Milletvekili ve Dışişleri Komisyonu Üyesi Gönül Bekin Şahkulubey ve Mehmet Halit Demir Mardin’in değişik Okullarında okuyan Sakarya Ayçan Çaltekin İlköğretim Okulu öğrencilerini Ankara’da ağırladı.

SODES projesi kapsamında Çanakkale’ye gidecek olan öğrenciler, TOKİ İlköğretim Okulu Müdürü Murat Bağış ve Öğetmenevi Müdürü Sait Kerimoğlu nezaretinde Mardin Milletvekilleri tarafından Türkiye Büyük Millet Meclisi Başkanı Köksal Toptan ve Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik ile görüştürüldü.

Sabah erken saatlerde Anıtkabiri ziyaret eden 270 öğrencilik grup, Milletvekilleri eşliğinde Meclis Başkanı Köksal Toptan’ı ziyaret etti.

Mardin’in değişik okullarından gelen öğrenciler ve Sakarya Aycan Çaltekin İlköğretim Okulu Öğrenci Meclis Başkanı kendini tanıtarak Meclis Başkanı Köksal Toptan’dan okulları için projeksiyon cihazı, akıllı tahta ve bilgisayar gibi taleplerde bulundu. Başkan başkandan desteğini esirgemedi, okul için gerekli donanımın sağlanacağı sözünü verdi.

Daha sonra Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik’in makamına Milletvekilleri Gönül Bekin Şahkulubey ve Mehmet Halit Demir eşliğinde kabul edilen öğrenciler, Bakandan da bazı ihtiyaçları için söz aldı.

Öğrenciler bakanla tek tek hatıra fotoğrafı çektirirken Milli Eğitim Bakanlığından TBMM’ne dönen öğrencilerimiz Milletvekilleri Gönül Bekin Şahkulubey ve Mehmet Halit Demir refakatinde Meclisi gezdiler. Genel Kurul Salonunda Meclisin işleyişi ile ilgili bilgi alan çocuklar Vekillerimizle toplu fotoğraf çekiminin ardından Çanakkale’ye uğurlandı.

Nezir Güneş
http://www.mardinlife.com/haberler/yazimaraclari/my_documents/my_pictures/DA7_asa.JPG

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum