5 Mayıs 2009

Eğitim Bir Sen Voleybol Turnuvası Başladı

Mardin Eğitim Bir Sen Şubesi tarafından organize edilen okullar arası voleybol turnuvası başladı. Her yıl yapılan geleneksel voleybol turnuvasına Milli Piyango Lisesi Kapalı spor salonunda önceki gün start verildi.
http://www.mardinlife.com/haberler/resimler/mardinlifevoleybol.jpg
Voleybol turnuvasının açılışı Anadolu Öğretmen Lisesi ve Kabala Kayacan İlköğretim Okulu arasında oynanan müsabakayla yapıldı. Açılışa Milli Eğitim Müdür Hasan Dal, Milli Eğitim Şube Müdürleri Zeki Atalay, Erdal Öztürk ve Vasi Ete, Okul Müdürleri, Öğretmenler, Öğrenciler ve kalabalık bir misafir topluluğu katıldı.

Turnuva Üç Hafta Sürecek…

Yirmi okulun katıldığı turnuva dört ayrı grup halinde başlayan voleybol turnuvasında karşılaşmalar lig usulü ile oynanacak.

Oldukça samimi bir ortamda gerçekleştirilen turnuva açılışının ardından konuklar, turnuvaların iddialı ekibi Anadolu Öğretmen Lisesi ile Kabala Beldesinden turnuvaya katılan Kabala Kayacan İlköğretim Okulunun açılış maçını seyrettiler.

İlk Maçın Galibi Anadolu Öğretmen Lisesi Oldu…

Yapılan bütün voleybol turnuvaların iddialı takımlarından olan ve finaller kadar fovari gösterilen Anadolu Öğretmen Lisesi bu açılış maçını 3-1 kazandı.

Bu Etkinlikler Başarıyı da Hızlandırır…

Turnuva açılışında hazır bulunan Milli Eğitim Müdürü Hasan Dal, bu tür sosyal etkinliklerin eğitim sürecinde önemli bir katkısını bulunduğunu belirterek sözlerini şöyle sürdürdü. “Öğretmenlerimiz her alanda öğrencilere hatta bütün halka bir model olmalıdırlar. Bu sosyal etkinlikler öğretmenlerin tanışmasını ve kaynaşmasını sağlarken onları stresten arındırıp motive etmekte aynı zamanda onların ideallerindeki başarıyı elde etmelerine dolaylı olarak katkı sunmaktadır. Olumlu iş yapan herkesi takdir edip şükranlarımı sunduğum gibi bu turnuvayı gerçekleştiren Eğitim Bir Sen şubemize de teşekkür ediyorum.”

Ekinci: Etkinliklerimizle Öğretmenler Arasındaki Sosyal İletişimsizliği Bitireceğiz…

Mardin’de öğretmenler arasında sosyal iletişim eksikliği olduğunu ifade eden Eğitim Bir Sen Mardin Şubesi başkanı Hasan Ekinci, son yıllarda öğretmenlerin bir araya gelebileceği etkinlikler düzenleyerek bu sosyal iletişimsizliği sona erdirmeye çalıştıklarını belirtti. Ekinci konuşmasını şöyle sürdürdü: “Bu voleybol turnuvamız da bu düşünceyle yaptığımız etkinliklerden biridir. Böylece Mardin’in farklı belde, köy ve okullarında görev yapan öğretmenleri bir araya getiriyor ve iletişime geçmelerini sağlıyoruz.”

Voleybol’un en centilmen oyunlardan biri olduğunu vurgulayan Ekinci konuşmasını şu cümlelerle sona erdirdi. Gerilimin, hırsın, istenmeyen hareket ve sözlerin olmadığı Voleybol oyununu tercih etmelerinin sebebi bu düzeyli ve samimi ortamı korumaktır”

Final 27 Mayıs’ta…

Üç hafta sürecek turnuva sonunda 27 Mayıs günü Final müsabakası ardından da ödül töreni yapılacak.
www.mardinlife.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum