20 Mayıs 2009

Halk Eğitimden Meslek Edindirme Kursları Atağı..

http://www.mardin.gov.tr/haber/resim/halkegitim09.gif
Mardin Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü bünyesinde istihdama yönelik açılan ve bir yıl süren Elektrik Tesisatçılığı Kursunu başarı ile bitiren kursiyerlere sertifikaları Vali Hasan Duruer tarafından törenle verildi.

Sertifika Dağıtım Törenine Halk Eğitim Merkezi Müdürü Şehmus Sümer, Gönüllü Eğitmen Veysi Dizdaroğlu ve Kursiyerler katıldı.

Sertifika Töreni sonrası konuşan Vali Duruer , İstihdama yönelik kursların mesleği olmayan gençlerimizin meslek edinmeleri açısından çok faydalı olduğunu, insanımıza gerek sosyal, gerekse iş imkanı sağlayan bu tür faydalı kursların devam edeceğini söyleyerek, Elektrik Tesisatçılığı Kursunu bitiren gençlerimizin istihdamı için Tedaş Müdürlüğü ile temasa geçilmesini istedi.

Halk Eğitim Merkezi Müdürü Şehmus Sümer de, istihdama yönelik kursları desteklediğini, gençlerimizin meslek becerilerini artırmak ve meslek edinmelerini sağlamak adına Halk Eğitim bünyesinde kurs açmaya devam edeceklerini ifade etti.

Kurs Eğitmeni Veysi Dizdaroğlu ise Gençlik Hizmetleri Daire Başkanlığı’ nın sürdürdüğü “Gençlik Sosyal Gelişim Programı” kapsamında da görev aldığını ve programın sürdürülebilirliği için yerelde gönüllü olarak hizmet yapmaya devam edeceğini belirtti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum