16 Mayıs 2009

MALTEPE BELEDİYESİNDEN ANLAMLI YARDIM

MALTEPE BELEDİYESİNİN, BİLGE KÖYÜNDE MEYDANA GELEN OLAY SONRASINDA ÖKSÜZ KALAN ÇOCUKLARA GÖNDERDİĞİ YARDIM MALZEMELERİ MARDİN VALİLİĞİNE ULAŞTI
http://www.habermardin.com/haber_uploads/1576_maxi.jpg
Maltepe Belediyesinin, Mardin`in Bilge köyünde meydana gelen olay sonrasında öksüz kalan çocuklar için gönderdiği giyecek ve kitaplardan oluşan yardım malzemesi Mardin Valiliğine ulaştı.

Valilik Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı yetkilileri gazetecilere yaptığı açıklamada, Maltepe Belediyesinin Bilge köyünde meydana gelen saldırıda öksüz kalan çocuklara destek olmak amacıyla başlattığı kampanya kapsamında topladığı yardım malzemelerini taşıyan kamyonların Mardin`e ulaştığını söyledi.

Yetkililer, Maltepe Belediyesince gönderilen yardımların Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfının depolarına aktarıldığını, giyecek ve kitaplardan oluşan yardım malzemelerinin önümüzdeki günlerde Bilge Köyündeki ihtiyaç sahiplerine dağıtılacağını belirtti.

Mardin`in Mazıdağı ilçesine bağlı Bilge Köyünde 10 gün önce meydana gelen saldırıda 16`sı kadın 6`sı çocuk toplam 44 kişi yaşamını yitirmişti.
www.habermardin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum