20 Mayıs 2009

Mardinli İşadamından Eğitime Büyük Destek.

http://www.mardin.gov.tr/haber/resim/zabidin.gif
Mardin’de Eğitim Seviyesinin yükseltilmesi ve Eğitim - Öğretim alanındaki okul ve araç-gereç ihtiyaçların karşılanması hedeflenerek Mardin Valiliğince başlatılan “Eğitime Destek” Kampanyasına yurdun dört bir yanından destek yağıyor.

Mardin’li Hayırsever İşadamı ve Gen-Pa Yönetim Kurulu Başkanı Zeynel Abidin Erdem “Mardin’de Eğitime Bir Umut da Sen Ol” çağrısına 100 bin Tl ile destek vererek, kampanyaya büyük bir katkı yaptı.

Hayırsever İşadamı Zeynel Abidin Erdem’ in Kampanyaya yaptığı bu katkı Mardinli hemşehrileri ve Valilik tarafından sevindirici bir jest olarak değerlendirildi.

Vali Hasan Duruer, konuyla ilgili olarak yaptığı açıklamada, katkılarından dolayı Gen-Pa Yönetim Kurulu Başkanı Sayın Zeynel Abidin Erdem Bey’e teşekkür ediyoruz. Bu kampanyadan elde edilecek gelir ile birçok çocuğumuz okula kavuşacak, birçok çocuğumuzun da okul ihtiyaçları karşılanacaktır. Kampanya’ya Sivil Toplum Kuruluşlarımız ve Hayırsever İşadamlarımızın desteğini bekliyoruz” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum