5 Mayıs 2009

Mardinli Milli Atlet Türkiye ikincisi oldu.

Amasya'da düzenlenen Kros Türkiye Şampiyonası'nda Mardinli milli atletlerden Aslı Alkış bayanlar bin 200 metre ferdi sıralamada Türkiye ikincisi oldu.

Milli Eğitim Bakanlığı Okuliçi Beden Eğitimi Spor ve İzcilik Dairesi Başkanlığı'nın 2008-2009 öğretim yılı faaliyet programı doğrultusunda Amasya Gözlek Parkuru'nda yapılan İlköğretim Okullu Küçükler, Yıldızlar ve Liseli Gençler Kategorisi Kros Türkiye Birinciliği müsabakalarına 36 ilden 280 kız ve erkek sporcu katıldı. Müsabakalarda genç atletler Türkiye birincisi olabilmek için ter dökerken, yarışın sonunda yorgunluktan çimlerin üzerine serildiler. Sıcak havada zor anlar yaşayan ve baygınlık geçiren öğrencilere arkadaşları ve antrenörleri yardımcı oldu.

Müsabakaların sonunda takım olarak küçük bayanlar bin 200 metrede Afyon Kadaifiçi İlköğretim Okulu birinci, Kayseri Osman U. İlköğretim Okulu ikinci, Eskişehir Vali S. Sönmez İlköğretim Okulu üçüncü olurken, küçük bayanlar bin 200 metre ferdi sıralamada Antalya'dan Sabiha Şevval Solak birinci, Mardin'den Aslı Alkış ikinci, Ordu'dan Kübra Karcı üçüncü oldu. Yıldız bayanlar 2 bin metre takım sıralamasında Diyarbakır Yahya Kemal Beyatlı İlköğretim Okulu birinci, İstanbul Mevlana İlköğretim Okulu ikinci, Antalya Nadire K. İlköğretim Okulu üçüncü olurken, yıldız bayanlar 2 bin metre ferdi sıralamada Narlıca'dan Emine Hatun Tuna birinci, Kayseri'den Seher Acar ikinci, Antalya'dan Gizel Yumak üçüncü oldu.Genç bayanlar 3 bin metre takım sıralamasında Antalya Karatay Lisesi birinci, Kütahya Lisesi ikinci, Ankara Gaziçiftliği Lisesi üçüncü olurken, 3 bin metre genç bayan ferdi sıralamada Kayseri'den Tuğba Karakaya birinci, Antalya'dan Esma Aydemir ikinci, Kütahya'dan Elif Karabulut üçüncü oldu.

Küçük erkekler bin 500 metrede takım sıralamasında Diyarbakır 75. Yıl YİBO birinci, Konya Zübeyde İşeri İlköğretim Okulu ikinci, İstanbul Yaşar Paşalı İlköğretim Okulu üçüncü olurken, küçük erkekler bin 500 metre ferdi sıralamada Van'dan Doğan Kurt birinci, Konya'dan Rahmi Tepeli ikinci, Eskişehir'den Fırat Uğur üçüncü oldu. Yıldız erkekler 3 bin metre takım sıralamasında Erzurum Horasan YİBO birinci, Bingöl Arkakonak İlköğretim Okulu ikinci, Antalya Nadire K. İlköğretim Okulu üçüncü olurken, yıldız erkekler 3 bin metre ferdi sıralamada İstanbul'dan Mestan Turan birinci, Muş'tan Vedat İlker ikinci, Sakarya'dan Cemre Alet üçüncü oldu. Şampiyonanın son yarışı olan genç erkekler 5 bin metre takım sıralamasında Ankara Mimar Sinan İmam Hatip Lisesi birinci, Ankara Yahya Kemal Beyatlı Lisesi ikinci, Balıkesir Ömer Fırat Lisesi üçüncü olurken, genç erkekler 5 bin metre ferdi sıralamada İstanbul'dan Aykut Taşdemir birinci, Bursa'dan Mehmet Şirin Erdoğan ikinci ve Muş'tan Serkan Çağlar üçüncü oldu.

Müsabakaların sonunda derece giren sporcuların madalyalarını Vali Celalettin Lekesiz verirken, şampiyonayı Vali Lekesiz'in yanı sıra Uluslararası Okul Sporları Federasyonu Atletizm Teknik Asbaşkanı ve Atletizm Federasyonu Genel Sekreteri Nihat Doker, Jandarma Komutanı Albay İhsan Sarı, Emniyet Müdürü Mustafa Doğan Kılınç, Milli Eğitim Müdürü Necati Akkurt ve Gençlik ve Spor İl Müdürü Celalettin Kapçak izledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum