19 Mayıs 2009

Murat Çelebi olay gecesini anlattı

Mazıdağı ilçesi Bilge köyünde yapılan katliamda 44 kişinin hayatını kaybettiği olayda yaralı olarak kurtulan 19 yaşındaki Murat Çelebi katliam gününü anlattı.
http://www.haberler.com/haber-resimleri/191/katliam-gununu-anlatti_o.jpg
Olay gecesi öncesi Habib Arı'nın nişanına gittiğini belirten Murat Çelebi, davetlilerin evin içinde nişan tatlısını yemeden önce herkesin namaza durduğunu anlattı. Çelebi, kendisi ve üç kişinin arkada oturduğunu, birden kapının açılıp seri halde ateş açıldığını, ilk etapta çok kişinin yaralandığını gördüğünü söyledi. Çelebi, kabus gecesi yaşananları şöyle anlattı:

"Sonra ikinci kez içeri girip yaralıları kontrol edip onlara teker teker sıktılar. Ben sadece ayağımdan yaralandım. Adam beni fark etmedi. Daha sonra ben dışarı çıktım. 112 acil servisi aradım. Ondan sonra eniştemi aradım. Silah sesleri kesildikten sonra ayağımı bağladım. Sonra yaralıları kontrol ettim. Kadınları kontrol ettim. Sadece iki yaralı gördüm. Çevreden yardım geldi. Yaralıları hastaneye kaldırdık. Daha sonra ben de hastaneye gittim. Katliamı gerçekleştirenleri kendi gözümle gördüm. Bu Olayı M.Ç, Ş.K, Mehmet'in oğlu Ş.Ç. ve diğerleri yaptı." dedi. Bir hafta Mardin Devlet Hastanesi'nde tedavi gören ve taburcu olan Murat Çelebi, olayla ilgi Mazıdağı Adliyesi'nde ifade de verdi.
www.mardinlife.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum