1 Mayıs 2009

Şampiyonlardan MEM Müdürüne Ziyaret

Kimya dalında hazırladıkları proje ile TÜBİTAK yarışmasına katılmaya hak kazanan Midyat Aziz Önen Lisesi öğrenci ve öğretmenleri, Milli Eğitim Müdürü Hasan Dal'ı ziyaret etti.
http://www.haberler.com/haber-resimleri/011/milli-egitim-muduru-dal-kucuk-mucitleri-makaminda_o.jpg
Türkiye Bilimsel ve Teknik Araştırma Kurumu (TÜBİTAK) tarafından her yıl geleneksel olarak yapılan, Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışmasına Kimya dalında Minik Vantuzların Büyülü Rüyası projesi ile müracaat eden Birdal Gümüş ve Merve Fidan Malatya'da yapılan elemelerde finale kalmayı hak kazanmıştı.

Midyat İlçe Milli Eğitim Müdürü Şehmus İleri, rehber öğretmen Mehmet Öztekin Akçay ve öğrencileri ağırlayan Mardin Milli Eğitim Müdürü Hasan Dal, öğrencilerin gösterdiği başarının kendilerini gururlandırdığını belirterek, Ankara'da yapılacak finalde birincilik beklediklerini söyledi.

Lise 9. sınıf öğrencileri Merve Fidan ve Birdal Gümüş, Amerikan sarmaşığı (vantuz)'ndan doğal metotlarla sadece mor renkte parmak ojesi ile ahşap boyası olarak kullanılabilir madde elde etmişti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum