3 Mayıs 2009

Türk gönüllülere seslendi: Beni de sizden biri kabul edin

http://medya.zaman.com.tr/2009/05/03/loreena.jpg
Kanada'da, 'barışın' tesisine yardımcı olmak amacıyla düzenlenen programda yüzlerce Türkiye dostu bir araya geldi. Kültürlerarası Diyalog Merkezi'nin gerçekleştirdiği geceye konuk olan dünyaca ünlü sanatçı Loreena McKennitt, konuşmasında, "Çok derin ve temiz ruhlu bu Türkler beni etkiledi. Artık beni de neferlerinizden biri olarak kabul edin." ifadelerini kullandı.

'Toronto Gemisinde Medeniyetler Dayanışması' adıyla gerçekleştirilen dostluk yemeği, diyalog gönüllülerini aynı ortamda buluşturdu. Kanada Devlet Ödülü sahibi ünlü müzisyen, şarkı yazarı ve sanatçı Loreena McKennitt'in yaptığı duygulu konuşma ise geceye damgasını vurdu. Loreena McKennitt, "Dünyanın bu tarafındaki insanlar olarak bizlerin, bu organizasyonun düzenlenmesine ilham veren liderin fikirlerinden öğreneceğimiz çok şey olduğuna inanıyorum. O yüzden beni de bu misyondaki neferlerinizden birisi olarak kabul etmenizi rica ediyorum." dedi. McKennitt, kürsüde, bütün salona seslenerek yaptığı bu konuşmanın ayrıntılarını açıklarken de Fethullah Gülen Hocaefendi'ye övgü dolu sözler yöneltti. Fethullah Gülen'in sevgi, şefkat ve karşısındakini olduğu gibi kabul etmek gibi çok kritik pusula noktalarına sahip olduğunu vurgulayan sanatçı şunları söyledi: "Sayın Gülen'in fikirleri ile kişisel olarak yakından ilgileniyorum. Onun hayatımızda tatbik etmemizi istediği söylemlerinden ve çalışmalarından çok etkilendim. Ben de hareketi desteklemeyi çok isterim."

Gecenin renkli konuklarından biri de Ontario Üniversitesi kurucu rektörü Gary Polonsky idi. Aynı zamanda Teknoloji Enstitüsü Emeritus başkanı olan Polonsky, geçtiğimiz yaz Türkiye'ye yaptığı geziden etkilenerek yazdığı barış temalı 'İnşallah' adlı şarkı ile herkesi coşturdu ve uzun süre alkışlandı. TORONTO CİHAN
www.zaman.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum