16 Haziran 2009

6500 Öğretmene Şiddetin önlenmesi semineri Verilecek

http://www.mardinnethaber.com/userfiles/image/2007/03/seminer.jpg
Mardin Merkez, ilçe ve köylerindeki ilköğretim okullarında görev yapan 6 bin 500 öğretmene, yeni ilköğretim müfredatı ve şiddetin eğitim yoluyla önlenmesi konusunda seminer verilecek.
Mardin Valiliği ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliğiyle gerçekleştirilen 'Şiddetin Eğitim Yoluyla Önlenmesi ve Yenilenen İlköğretim Müfredatı Programları Tanımı Seminerleri'ne Mardin, ilçe ve bağlı köylerde bulunan ilköğretim okullarında görevli 6 bin 500 öğretmenin katılacağı belirtildi. Mardin Vali yardımcısı Yavuz Selim Süzer, eğitimlerin il genelinde 10 gün süre ile devam edeceğini söyledi. Süzer, Türkiye'nin çeşitli üniversitelerinden ve Milli Eğitim Bakanlığı'ndan gelen ve konunun uzmanı olan 32 akademisyenin, il genelindeki ilköğretim okullarında görev yapan öğretmenleri yenilenen ilköğretim müfredatı ve şiddetin eğitimle önlenmesi konusunda eğiteceklerini belirtti. Süzer, "Uzun soluklu bir çalışmanın sonunda seminer gerçekleştirildi. Şu anda 2 gruptan oluşan 20 kişilik uzman, saha çalışması yapıyor. Bugün başlatılan ve 26 Haziran'a kadar devam edecek eğitimde 32 akademisyen görev alacak. Öğretmenlerimiz yenilenen müfredat hakkında bilgi sahibi olacaklar, bunun yanında şiddetin eğitimle önlenmesi hususunda da konunun uzmanları tarafından bilgilendirilecekler. Seminerlerin yararlı olacağına inanıyorum" dedi.
İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Dal, Atatürk Kültür Merkezi'nde gerçekleştirilen seminere yaklaşık bin öğretmenin katıldığını belirtti. Dal,önümüzdeki günlerde seminerlerin ilçelerde sürdürüleceğini ve il genelindeki ilköğretim okullarında görev yapan bütün öğretmenlerin seminerde eğitileceğini söyledi.
www.mardinnethaber.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum