13 Haziran 2009

Rojin TRT Şeş izlemiyormuş

Rojin Örker, bugün Diyarbakır'da basın toplantısı düzenleyerek hayranlarından destek istedi.
http://www.aksam.com.tr/images/2009/01/05/rojin2_784.jpg
'Korolar Çarpışıyor' yarışmasına Mardin adına katılan ses sanatçısı Rojin, bugün Diyarbakır'da bir otelde basın açıklaması düzenledi. Yarışma için hayranlarından destek isteyen Rojin, daha sonra basın mensuplarının sorularını cevapladı. Güneydoğu Anadolu Bölgesi'ndeki konserlere neden katılmadığı yönündeki soruya yanıt veren Rojin, "9 yıldır bölgede açık alanda konser veremiyorum. Nedenini bana sormayın, organizatörlere sorun" dedi.

Yarışmada kazanmak istediğini vurgulayan Rojin, "Çok başarılı bir koro oldu. Hem Arap, hem Süryani, hem Kürtlerden oluşan. Bu toprakların rengi olan bir koro oldu. Hakikaten şimdiye kadar çok iyi geldik. Son hafta sanırım hayranlarımız ve sevenlerimiz Rojin nasılsa zirvede gidiyor diye biraz gevşek tuttular ve sona kaldık. Bu hafta bütün dinleyicilerimizden ve bölgede yatırım yapılmasını, okul yapılmasını, bir şeylerin gelişmesini isteyen bütün dostlarımızdan destek bekliyoruz.

Rojin, yazıp 2950'ye gönderirlerse bize destek verirler. Okul zaten sanatçının adına olacak. Ama benim adım olmaz, Berfin olur, Ahmet olur, Ali olur orada okul olması çok önemli. Benim için de çok heyecan verici bir şey. Türkiye Cumhuriyeti'nde Rojin diye ilköğretim okulu nasıl olur bilmiyorum ama kazanırsam da çocuklarım kazanırsa Rojin ilköğretim okulu olur mu ya da Mardin korosu mu olur bilmiyorum. Ama ne olursa olsun orada okul olsun" şeklinde konuştu.

9 YILDIR BÖLGEYE GİREMİYORUM

Güneydoğu Anadolu Bölgesi'nde gerçekleştirilen programlara davet edilmediğini anlatan Rojin, ayrıca 9 yıldır bölgede açık havada konser veremediğini iddia etti. Kürtçe şarkı söylediği için çok mağdur edildiğini ifade eden Rojin, sözlerini şöyle sürdürdü:

"Ben 9 yıldır bölgeye giremiyorum. Açık alanda konser veremiyorum. Nedenini ben bilmiyorum, muhataplara sorun bana sormayın. Ben Kürtçe okuyan bir sanatçıyım ve çok zaman mağdur edildim. Belki en çok sistem mağdurlarından biriyim ama bölgeye giremiyorum. Onun sorusu bana sorulmamalı. Çünkü konser konsere gelene değil organize edene sorulmalı."

BEN TRT ŞEŞ'İ İZLEMİYORUM

TRT Şeş'ten tartışmalı olarak ayrılması ile ilgili soruları yanıtlamak istemediğini belirten Rojin, "Ben TRT ile ilgili basın açıklamamı yaptım. Benim için TRT 6 nostaljik bir durum. Ben TRT Şeş'i izlemiyorum. Listemde yok. İzlemiyorum artık" ifadelerini kulandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum