22 Ekim 2009

Çoban Ressam'ın Erdoğan Aşkı...

Mardin'in Derik ilçesi Çatalca köyünde çobanlık yaparak yaşamını sürdüren Abdullah Aksu, devlet adamlığı, cesareti ve başlatmış olduğu 'Milli Birlik Süreci'ndeki başarılı uygulamalarıyla etkilendiği Başbakan Erdoğan'ın yağlı boya tablosunu çizdi.

Derik'in Çatalca köyünde çobanlığın yanı sıra çizdiği güzel kara kalem ve yağlı boya resimleriyle ünlenen Çoban Ressam Abdullah Aksu, tuvaline bu defa da Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın resmini çizdi.
Bugüne kadar birçok kentte kendi çizdiği resimlerinden oluşan sergiler açan ve çizdiği Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk ve çıplak kadın figürlerinden oluşan (Nü) tablolarıyla bir çok ulusal televizyon kanalına da konuk olarak çağrılan ve 'Çağdaş Çoban' unvanıyla anılan Abdullah Aksu, Başbakan'ın 'Milli Birlik Projesi' kapsamın başlattığı çalışmaların başarıyla yürütüldüğüne dikkat çekti.
Aksu, "Ben koyu bir Atatürk hayranıyım. Atatürk'e olan hayranlığımı gerek resimlerime gerekse de söylemlerime her fırsatta yantısıyorum. Sayın Başbakan'ın ülkemizin birlik ve beraberliğini sağlama adına attığı demokratik adımları beni fazlasıyla memnun etmiştir. Sayın Başbakan ülkemizin kanayan yarasının üzerine kararlı adımlarla yürüyor. Bir Atatürk hayranı olan ben, öyle sanıyorum ki Atatürk'ten sonra gelen en başarılı devlet adamı olarak Sayın Erdoğan'ı görüyorum. Atatürk ile Sayın Erdoğan'ın örtüşen çok fazla yönleri var. Bu yönlerin benzer taraflarını tarihe merakı olan herkes fark etmiş olmalıdır. Güneydoğu'da yaşayan ve sanata meraklı olan bir çoban ve dahası bir baba olarak Sayın Başbakan'ın 'Milli Birlik Projesi'ne verdiğimiz desteği kendi tablosunu çizerek katkıda bulunmak istedim" dedi.
Başbakan Erdoğan ve Atatürk'ün de birçok tablosunun içinde yer aldığı yüze aşkın çalışmasını sergilemek için yetkililerden destek beklediğini belirten Mardinli çoban Ressam Abdullah Aksu, "Sayın Başbakanımızdan, Sayın Milletvekillerimizden ve Sayın Valimizden yaptığım tabloları sergilemek ve resim sanatımı sürdürebilmem için destek bekliyorum. Sanatımı sergileyecek salonları bulmam konusunda ve oldukça masraflı olan resim malzemelerinin sağlanması konusunda destek bekliyorum. Unutulmasın ki sanat, kentlerin de ülkelerin çağdaşlaşmadaki yerini gösteren en temel göstergedir" şeklindeki görüşünü dile getirdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum