25 Ekim 2009

PTT 169. yıldönümünde 169. müşterisini ödüllendirdi

PTT 169’ncu yıldönümünü 169. müşterisine hediyeler vererek kutladı. Mardin PTT Başmüdürlüğü çeşitli etkinliklerle 169. kuruluş yıldönümünü kutladı.
http://www.mardinlife.com/haberler/resimler/mardinlifeptt.jpg
PTT merkez binasında 169. sırada işlem yapan müşterisini de çeşitli hediyelerle ödüllendirdi.

Merkez Yenişehir PTT binasında 169. sırada işlem yaptıran Abdülkadir Özolça, çeşitli hediyelerle ödüllendirildi. Hediye için PTT binasından düzenlenen mini törende Mardin PTT Başmüdürü Sait Yenigün’ün yanında servis müdürleri de hazır bulundu.

PTT Başmüdürü Sait Yenigün’ün burada günün anlam ve önemine değinerek yaptığı konuşmasında PTT’nın, kurulduğu tarih olan 1840’dan itibaren ilerleme ve gelişme gücünü her yıl artırarak günümüze taşıdığını dikkat çekti.

224 personelle her geçen gün artan hizmet çeşitleri ve kalitesi ile yurtiçi ve yurtdışı hizmetlerini sürdürdüğünü belirten Yenigün, “Köklü bir kuruluş olarak 169. yıl dönümünü bu gün kutlamaktayız. Milletimize büyük fedakarlıklarla hizmet veren kuruluşumuz, hızla ilerleyen teknolojinin paralelinde değişen ihtiyaçlar ve gelişen piyasa şartlan dolayısıyla rekabet edebilmek için; 2003 yılından itibaren bir değişim ve dönüşüm hamlesi gerçekleştirilmiştir. Zarar eden bir kuruluşken karımızı sürekli olarak artırarak, PTT Bank konsepti içerisinde kendimizi yenileyerek, hizmet kalitesi ve çeşitliliğimizi arttırarak ve hizmette sınır tanımayarak tarihimizde bazı ilkleri gerçekleştirdik. PTT Posta, Banka ve Lojistik hizmetler vermektedir.”dedi.

Yenigün, 2009 yılının ilk 9 ayında rekor bir sayı ile 34 bin 500 adet koliyi halkın adresine teslim ettiklerini, 15 bin 500 adet koliyi de adreslerinden teslim alarak yaklaşık 50 bin işlem hacmine ulaştıklarını söyledi. Yenigün, kargonun yanında teknolojiye direnen mektup sayısında da özellikle resmi kuruluşlardan gelen evraklarla mektup sayısında gözle görülür bir artış olduğunu ifade etti.

PTT sektöründe ön plana çıkan unsurun hizmet kalitesi olduğunu dikkat çeken Yenigün, “Bilindiği üzere, tüm sektörlerde olduğu gibi 200 çeşit işlem yapan PTT sektöründe de bir kuruluşu ön plana çıkaran ana unsur, hizmet kalitesidir. Kalite ise; hizmetin sağlıklı bir şekilde ve müşteri memnuniyeti doğrultusunda yerine getirilmesi, verilen hizmet sonrası ulaşa bilecek aksaklıkların süratle ve eksiksiz giderilmesi ile mümkündür. PTT Merkezlerimizde yapılan bütün işlemler, hal ve hareketler kayıt edilmektedir.”diye konuştu.

Kredi kartının borcunu ödemek için geldiği PTT şubesinden aldığı 169. sıra makbuzu ile bir anda flaşların patlaması karşısında Abdülkadir Özolça bir süre şaşkınlık yaşadı. Geçimini şoförlükle sağlayan 42 yaşındaki Abdülkadir Özolça’yı 169. yıl dönümlerinde 169. müşterileri olduğu için tebrik eden PTT Baş Müdürü Sait Yenigün ve Merkez Müdürü Abdulkadir Karaboğa kendisine günün önemine binaen içinde pul koleksiyonunun da bulunduğu hediye verdiler.

Özolça PTT’nin banka sistemine geçtiği günden beri su ve TEDAŞ ücretleri ile kredi kartı borçları ve bütün parasal işlemlerini PTT şubelerinden yaptığını ve birkaç yıldan beri de hiçbir bankaya uğramadığını söylemesi ise dikkat çekti.

Tören sonunda PTT Başmüdürü Sait Yenigün, 25 yıl hizmet verdikten sonra emekliliğe ayrılan posta dağıtıcısı Sait Kösesoy’a PTT amblemli bir kol saati ile şükran belgesi verdi.

Nezir Güneş



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum