19 Aralık 2009

Sodes Proje Sahiplerine Mevzuat Eğitimi

http://www.mardin.gov.tr/haber/resim/sodes09.gif
Mardin Valiliği İl Proje Koordinasyon Merkezi tarafından Sosyal Destek Programı (SODES) eğitim verildi.

Sosyal Destek Programı (SODES) kapsamında Devlet Planlama Müsteşarlığınca desteklenen ve ilimizde uygulaması devam eden projelerde uygulama esnasında ortaya çıkabilecek sıkıntıların önlenmesi, SODES usul ve esaslarına uygun faaliyette bulunulması amacıyla, proje yürütücülerine Kamu İhale Mevzuatı ve Proje Yönetim Döngüsü konularında eğitim verildi.

Mardin Öğretmenevi Toplantı salonunda gerçekleştirilen toplantıya Mardin Vali Yardımcısı Yavuz Selim Süzer, SODES projeleriyle ilgilenen kurum ve kuruluşların temsilcileri ile sivil toplum örgütlerinde görev yapan personeller katıldı.

Toplantıda konuşan Vali Yardımcısı Yavuz Selim Süzer, bu projelerin amacının istihdamı arttırmak, kültür, sanat ve sportif faaliyetleri teşvik etmek ve geliştirmek, sosyal alanlarda toplumun eğitimini temin etmek ve bölgesel kalkınma çerçevesinde gerekli altyapının sağlanması olduğunu ifade ederek, bu projelere ayrılan her kuruşta “tüyü bitmemiş yetimin hakkı” olduğunu hepimiz çok iyi biliyoruz. Bu yüzden çok hassas davranılması lazım. Günübirlik değil geleceğe dönük projeler üretmek ve başarılı olmak lazım. Eğer DPT tarafından destek görmek istiyorsak projeleri çok başarılı bir şekilde yürütmek zorundayız” şeklinde konuştu.

Eğitimin birinci oturumunda Defterdarlık Muhasebe Denetmeni Cengiz Başıbüyük Kamu İhale Mevzuatı konusunda eğitim verirken, ikinci oturumda Milli Eğitim Müdürlüğü AR-GE Birimi Görevlisi A.Vahap Erdoğan Proje Yönetim Döngüsü konulu eğitim verdi.

Sinevizyon eşliğinde gerçekleştirilen eğitim sonrası SODES temsilcileri projeler hakkında fikir alışverişinde bulundular.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum