3 Ocak 2010

Mardinspor Yönetiminden Toplu İstifa

Mardinspor yönetimi önceki yönetimlerin kendi dönemindeki borçları ödemedikleri gerekçesi ile toplu halde istifa etme kararı aldı.
http://www.mardinlife.com/haberler/resimler/mardinlifesporistifa.jpg
TFF 2. Lig B Kategorisinde mücadele eden Mardinspor yönetimi önceki yönetimlerin kendi dönemindeki borçları ödemedikleri gerekçesi ile toplu halde istifa etme kararı aldı.

Yönetim Kurulu Başkanı Tekin Alkan başkanlığında bir araya gelen Mardinspor yönetimi taraftarların huzurunda istifa ettiklerini açıkladı. Ara transfer dönemi olmasına rağmen bir önceki yönetimin bıraktığı borçları ödeyemez hale geldiklerini belirten Yönetim Kurulu Başkanı Tekin Alkan, transfer yapamamanın yanında her yerden gelen eleştiriler karşısında istifa etmek zorunda kaldığını söyledi.

Tabutun altında “Mardinspor ölüyor yok mu yardım eden?” yazılı slayt eşliğinde konuşma yapan Başkan Alkan, “Bizden önceki dönemlerden kalma takımımızın futbol federasyonuna olan 2,5 milyonluk borcunu yaptığımız birebir araştırmalar sonunda 679 bin liraya düşürdük. TFF’nin bazı futbolcuların alacağına mahsusen bizden iki sefer para aldığını tespit ettik. Hem bizden elden para aldılar hem de çeklerini icraya vererek bizden para almışlar. Bizler gittik onlara söyledik futbolcuların alacağını garanti altına alırken kulüpleri niye mağdur ediyorsunuz diye şikayette bulunduk. Bu şekilde borçlarımızı sildik. Bu bizim yönetimin başarısıdır.”dedi.

Süleyman Bölünmez dahil hiç kimseden dilenmediklerini vurgu yapan Alkan, geçmişe dönük borçlarını ödemek için önceki yönetimleri borçlarını ödemeye çağırdı. Alkan, “Bu takımın onursal başkanına ve diğer başkanlarına plaket verdim. Onurları onurlandırdım. Hepsinden ellerini taşın altına koymalarını istedim. Onlara Mardinspor sizin için araç değil amaç olmalı dedim. Gelin başkan olun ben sizin çaycınız olayım dedim. Ama kimseden ses çıkmadı. Bu adamlar benim başkanlığımı eşek gibi kabul edecek. Ben bugüne kadar getirdim. Benden ve yönetiminden buraya kadar. Kulübe olan borcumdan da vazgeçmiyorum.”diye konuştu.

Açıklamasında sık sık önceki yönetimlere ve taraftarlara eleştirilerde bulunan Alkan, takımın resmi web sitesinde kendinse yönelik yapılan eleştirilere bir bir cevap verdi. Daha önce çalışmalarını yaptığı stadyum projesini Mardin’de ayrılıyor olmasına rağmen takip edeceğini sözlerine ekledi.

Tabutun resminin “Mardinspor ölüyor yok mu yardım eden?” yazılı slayt eşliğinde konuşma yapan başkanı Tekin Alkan’ın Süryani olmasından dolayı tabutun üzerinde de haç işaretlerinin bulunması dikkat çekti.

Toplantıda daha sonra söz alan Mardinspor yönetim kurulu başkan yardımcısı Mehmet Nur Çelik ise zor günlerde sırtladıkları takımı bugün ligde puan sıralamasında üst sıralara taşıdıklarında yaşadıkları zorluklar hakkında bilgiler verdi.

Toplantıya katılan taraftarlar derneği başkanı Celal Yel ise Mardinspor’un görevdeki yönetimini başarılı bulduğunu söyledi. Yel yönetimin eleştiriler karşısında çıkıp istifa etmesine anlam veremediğini dikkat çekti.
http://www.mardinlife.com/haberler/yazimaraclari/my_documents/my_pictures/AC7_aa.JPG

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum