13 Ocak 2010

O güzel fotoğrafların sahibinden mesaj Var

http://lh6.ggpht.com/_Hjkac1ftqjA/S0zkEIJlU0I/AAAAAAAAa1Y/jZi6HQAWgV8/s640/MET%C4%B0N%20SAVA%C5%9E%20G%C3%9CLE%C3%87.JPG
Ağustos 2009 daki Sürgücü ziyaretimde, 2008 - 2009 tarihleri arasında Kocahöyük (Koşe)köyünde görev yapan bir öğretmenin çektiği resimler elimize geçmişti. Bu güzel resimleri sitemizde Sürgücü den Yansımalar(11.09.2009) başlığıyla yayınlamıştık. Fakat bu öğretmenimizin tayını çıktığından kendisini tanıma fırsatı bulamamıştık. Bu yüzden bölgemizde çektiği resimlerden oluşan albüme imzasını koyamamıştık. Bugün, sitemizin ziyaretçi defterine bu saygıdeğer eğitim emekçisinin bir mesajı düştü. Kendisine sevgi dolu selamlarımızı gönderir, çalışmalarında başarılar diliyoruz.

"Sevgili sürgücülüler ve Kocahöyüklüler.
Bu güzel site için Mehmet Beye teşekkürlerimi iletiyorum. Ben 2008-2009 yılları arası asker öğretmen olarak oralarda çalıştım. Büyük kısmı Sürgücüde çekilmiş fotoğraflardan oluşan bir sergi açtım. Şimdi ordudan yazıyorum. Çok özledim oraları. Herkese selamlar."

Metin Savaş GÜLEÇ
Hacıosmanlı İlköğretim Okulu
Müdür Yardımcısı
www.haciosmanli.meb.k12.tr
AYBASTI / ORDU
msgulec@hotmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum