27 Mart 2010

Dışişleri Bakanlığı Aday Meslek Memurları Mardin'de

http://www.mardin.gov.tr/haber/resim/disadaymemur2010.gif
Dışişleri Bakanlığı aday meslek memurları “46. Dönem Hazırlayıcı Eğitim Programı” çerçevesinde GAP bölgesinde eğitim ve incelemelerde bulunmak üzere Büyükelçi Sina Baydur Başkanlığında Mardin’e geldiler.

Mardin’e gelen Dışişleri Bakanlığı aday meslek memurları, kentin bazı tarihi ve turistik yerlerini gezdi. Geziden sonra 69 kişinde oluşan Dışişleri Bakanlığı aday meslek memurları Büyük Elçi Sina Baydur Başkanlığında Vali Hasan Duruer’i ziyaret ettiler.

“46. Dönem Hazırlayıcı Eğitim Programı” çerçevesinde GAP bölgesinde eğitim ve incelemede bulunan 69 kişilik Dışişleri Bakanlığı aday memurlarını Valilik Nişli Toplantı Salonunda kabul eden Vali Hasan Duruer, Mardin’in tarihi, kültürü, turizmi ve sosyal yönlerini tanıtıcı sinevizyon gösterisi eşliğinde bilgi verdi. Vali Duruer, yıldızı son yıllarda parlayan Mardin’in sahip olduğu zengin kültürel değerlerinin dünyada iyi tanıtılması gerektiğini belirti. Vali Duruer, toplantıdan sonra Dışişleri Bakanlığı Eğitim Merkezi Başkanı Büyükelçi Sina Baydur’a ve aday memurlara Mardin’i tanıtan kitaplar hediye etti.

Dışişleri Bakanlığı aday meslek memurları “46. Dönem Hazırlayıcı Eğitim Programı” çevresinde GAP bölgesine düzenledikleri eğitim ve inceleme gezisiyle, GAP projesini yerinde görüp, GAP bölgesinin alt yapısı, sosyal yönleri, çevre ve kültürünü yakından tanımak açısından çok yararlı olduğunu belirten Dışişleri Bakanlığı Eğitim Merkezi Başkanı Büyükelçi Sina Baydur, Mardin’de bulunmaktan dolayı memnun olduklarını söyledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum