27 Mart 2010

Mardin’de Ağaç Dikme Çalışmalarına Devam Ediyor..

http://www.mardin.gov.tr/haber/resim/fidand10.gif
İlimiz Merkez Sakarya Aycan Çaltekin İlköğretim Okulu öğrencileri ağaç dikme çalışmalarına devam ediyor. Daha önce ilimizin farklı birçok sahasında ağaçlandırma faaliyetleri sürdüren okulun Yavru TEMA üyesi öğrencilerinin arzu ve gayreti Ege Orman Vakfı’nın dikkatini çekmiş ve ortak çalışma sahası yaratmış.

Ege Orman Vakfı yönetim kurulunun ilimize yaptığı ziyaret vesilesiyle, Sakarya Aycan Çaltekin İlköğretim Okulu öğrencileri rehber öğretmen Mualla Arpağ eşliğinde ortak ağaçlandırma çalışması gerçekleştirdi. Okulun çalışmalarını beğenen Ege Orman Vakfı Yönetim Kurulu üyeleri Sakarya Aycan Çaltekin İlköğretim Okulu Yavru TEMA üyesi öğrencileri ve rehber öğretmen Mualla Arpağ’ı İzmir’e davet etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum