4 Nisan 2010

Kaymakamdan Halk Eğitime Ziyaret

Yeşilli kaymakamı Murat Girgin, Yeşilli halk Eğitim Müdürlüğü görevine atanan Murat Bağış’ı görev yerinde ziyaret etti.
http://www.mardinlife.com/haberler/resimler/mardinlifehalkegitim.jpg
Yeşilli’de göreve yeni başlayan Murat Bağış’a hayırlı olsun dileklerini iletmek ve Halk eğitim çalışmaları ile ilgili yerinde bilgi almak üzere ziyareti gerçekleştirdiğini ifade eden Kaymakam Murat Girgin; eğitimin gelişiminde ve başarıya ulaşmada okulun yanı sıra aile ve çevrenin hayati derecede önemli etkileri olduğunu belirterek halk eğitim kurumlarının örgün öğretim kurumları kadar önem kazandığının altını çizdi.

Farklı kurs ve seminerlerle evinden bile dışarıya çıkamayan yüzlerce bayanı evlerin içinden hayatın içine çeken halk eğitim kurumları, düzenleyeceği kültürel etkinlikler, eğitici organizasyonlar, konferanslar, şiir ve müzik dinletileri, geziler ve benzeri aktivitelerle sosyal hayatı da canlandırmalıdırlar.

Girgin: “Halk Eğitimde yaşanan canlılık beni memnun ediyor…”

Göreve yeni başlayan Murat Bağış’ın görevinin ilk gününden beri heyecanla ve istekle çalışmalara başladığını gözlemlediğini anlatan Girgin, son zamanlarda halk eğitimde yaşanan hareketliliğin ve canlılığın kendisini memnun ettiğini kaydetti.

Kaymakamlık olarak halk eğitime her konuda her türlü desteği vereceklerini söyleyen Girgin, halk eğitim müdürü Murat Bağış’la beraber bütün kursları da ziyaret edeceğini ifade edip sözlerini bitirdi.

Bağış: “Sayın Girgin önümüzü ve ufkumuzu açıyor…”

Kaymakam Murat Girgin’in Halk Eğitim Müdürlüğüne büyük önem verdiğini belirten Yeşilli Halk Eğitim Müdürü Murat bağış sözlerini şöyle sürdürdü: “Görev başladığım ilk günden beri önerileriyle, istekleriyle, Halk Eğitime verdiği önem ve gösterdiği ilgiyle bize şevk veren, heyecan veren, önümüzü ve ufkumuzu açan Sayın Kaymakamımız Murat Girgin bu ziyaretiyle bizi mutlu etmiş ve daha çok çalışma azmini bize kazandırmıştır.”

Kaymakam Murat Girgin’in kendisine yapmış olduğu nazik ziyaretin kendisini oldukça sevindirdiğini anlatan Bağış, konuşmasını şu şekilde sona erdirdi: “sayın kaymakamımız Girgin’in bu yakın ilgisi ve sıcaklığı görevimizi içten ve gönülden yapmamızı sağlıyor.”

Kaymakamdan Halk Eğitime jest…

Ziyaretin sonunda Kaymakam Murat Girgin, hükümet konağı binasında atıl durumda olan bazı odaların düzenlenerek kurs merkezi olarak kullanılması amacıyla Halk Eğitime verileceği müjdesini verdi. Ziyaretin ardından yanına Bağış’ı alan Girgin, Halk Eğitim Müdürlüğüne verilecek olan bu bölümlerde inip birlikte incelemelerde bulundular.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum