10 Kasım 2006

KISA ÖZGEÇMİŞİM

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Ben 1970 Sürgücü doğumluyum. İlk ve orta öğrenimimi Sürgücü de bitirdim. Liseyi Kızıltepe Lisesi de okudum. 1990 yılında liseden mezun olduktan sonra İstanbul a yerleştim. Laleli de yaklaşık iki yıl turistik otellerde çalıştım. 1990 yılında körfez savaşının patlak vermesiyle çalıştığım otelin kapanmasına neden oldu.

Milli Eğitim Bakanlığının açtığı Lise Mezunlarını Meslek Edindirme Kursuna (Bilgisayar) (LİMME) gittim. Bu kursu bitirdikten sonra Aksaray daki bir gümrükleme şirketinde çalıştım. O vakit aynı zamanda (AÖF) Açık Öğretim Fakültesine devam ediyordum. Açık öğretimi yarıda bırakıp askere gittim (1995) Acemi birliğim Erzincan Topçu Tugayı idi. Daha sonraki usta birliğim (1996) ise İskenderun Piyade Tugayı idi. Orada Bando Bölüğünde Trampetçi idim.

Askerden geldikten sonra İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü bünyesinde bulunan Sağlık ve Sosyal Yardım Vakfı İstanbul Şube Başkanlığı'nda göreve başladım. Ora da 8 yıl çalıştıktan sonra dönemin hükümeti tarafında Kamu Vakıflarının kapatılmasıyla iş sözleşmemiz feshedildi (31.03.2004). Daha Sonra 30 Mayıs 2004 tarihinde Ümraniye Belediye Başkanlığı'nda Özel Kalem Sekreteri olarak göreve başladım. 2 yıl sonra kızımın sağlık sorunları nedeniyle aynı kurumun Bilgi işlem Müdürlüğüne geçtim. Daha sonra Mali Hizmetler Müdürlüğü, Veteriner Müdürlüğü ve Yazı işleri Müdürlüklerinde çalıştım. 1988 yılında evlendim. 1999 doğumlu ADİLE adında ve 04.04.2009 doğumlu Zekiye adında iki kızım var.

HOBİLERİM:
Amatörce saz (kara düzen) çalıyorum. Tüm telli sazları ve tuşlu çalgıları amatörce çalabiliyorum. Aynı zamanda türkü de söylerim, fakat sesim güzeldir diyemem. Fotoğraf ve Video kamera çekiminden hoşlanıyorum. Video kurgu Fotomontajı severim. Boş zamanlarımın büyük bölümü internette geçiyor. İmkan buldukça sık aralıklarla www.surgucum.com u güncellemeye çalışıyorum. Yürüyüşe çıkmayı seviyorum. Sporla aram hiç iyi değildir. Ama idealim Sürgücü Spor takımının kurulmasını sağlamak. Mardin Spor haricinde hiç bir takımı tutmam. Sigara ve içkiyi sevmem.

Babam H. Seyfeddin AYAZ

6 yorum:

  1. assalamu alykum sayin mehmet biz daha önce birbirimize yazdik ben ahmet demir almanyada yaziyorum sizin sayfaniz cok beyendik ama bizim köyümüze kimse sahip cikmadi maalasaf.mardin valisi bir yazi yazdim hayla cevap yok ückavak köyü hakinda biz nerden geldik neyiz kökümüz nedir bilmek istiyoruz ben alti dedem ismini biliyoruz sonra bitiyor bir bilgin varsa iyi olur tesekkurler ahmet demir ahmet--demir@hotmail.de

    YanıtlaSil
  2. merhabalar... cabalariniz takdire sayan. o kadar gezip dolasmissiniz ama koyunuzden kopmamisiniz. ayrica turizme bulasip da alkol ve sigara icmemek ayrica takdire deger.

    YanıtlaSil
  3. gözünüz aydın ALLAH Anneli babali büyütsünBir kız çocüğünüz dünyaya gelmiş ALLAH bağışlasın
    MEHMET SALİH ADANIR SÜRGÜCÜ

    YanıtlaSil
  4. Ahmet bey siten çok güzel ve içeriği zengin bir site.
    nısebini ...saygılar

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Mehmet Bey,köyünü yöresini çevre köylere-Türkiye'ye ve Dünya'tanıtmak kadar güzel birşey olabildiğini düşünemiyorum.Özgeçmişinizi okudum LİMME(Lise mezunlarına Meslek Edindirme) Projesinden mezun oldum demişsiniz.Ben de aynı yıllarda istanbul Zeytinburnu END.Meslek Lİsesinde İdareci olarak bu projeyi yürütenlerdenim,her ne ise asıl söylemek istediğim konu;köyünüzü yörenizi tanıtıyorsunuz inceledim ve çok beğendim.Ancak aynı tanıtımı biz de Giresun-Keşap-Küçükgeriş köyümüzün tanıtımını yapmaktayız.Eğer inceleme fırsatı bulursanız memnun olurum..site adresimiz....kucukgeris.com

    Başarılarınızın devamını diliyorum.

    Sadık TORLAK
    Teknik Öğretmen

    YanıtlaSil
  6. ya mehmet abi üniversite öğrencileri listesini düzenlersen seviniriz

    YanıtlaSil

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. www.surgucum.com