17 Mart 2008

AMAN DİKKAT HA

Not: Aşağıda okuyacağınız yazı bana e-mail ile geldi. Gerçektende okunup ciddiyetle üzerinde durulması gerekn bir konudur.

Olacak şey değil demeyin... !!!
Bilgilerinize... okuyun ve tanıdıklarınıza da anlatın.
Saygılarımla

YER İSTANBUL....
Bir genç deniz kenarında, bankta yorgunluğunu atmak için oturmaktadır.
Bir muddet tek başına oturduktan sonra 20-22 yaşlarında başka bir genç yanına gelerek bankın diğer ucuna oturur. 2-3 dakika sonra bu gencin arkadasları olduğu anlaşılan iki akranı daha gelir ellerinde 3 bardak çayla
Gençler birer bardak kendileri alırlar ve 3.bardağı daha önceden gelip oturmakta olan diğer arkadaşlarına ikram ederler.. Fakat yoğun ısrarlara rağmen arkadaşlarına çayı sevmediğini zaten bildiklerini, bu yüzden de o çayı boşa aldıklarını söyleyerek reddeder... O zamana kadar hiç bir diyaloğa girmedikleri arkadaşıma dönerek: 'yaa hocam bu çayı aldık ama arkadaş içmeyecek..bari sen iç de israf olmasın' derler..
ilk başta reddetse de ısrarlara dayanamayıp çayı alır ve içmeye başlar.. Bu arada 3'lü, ne kadar yan yana olsalar da arkadaşımdan bağımsız olarak koyu bir sohbete dalmıştır.. çayın sonlarına doğru baş dönmesi hissetmeye başlar tabii o an anlar başına bir bela aldığını.. üçü ise sohbetlerine bununla ilgilenmeden hala devam etmektedirler. .
Baş dönmesi ve halsizlikle oldugu yerde durmaktadır. . Bir an kendine gelip bunlardan uzaklaşması gerektiğini düşünerek ayağa kalkar ve biraz ilerdeki otobüs durağına zor da olsa varır.. Fakat 3'lü de bununla birlikte harekete geçmiş ve durağa gelmiştir... Otobüse binip koltuğa oturduğunda üçü de otobüse binip bunu rahatça görebilecekleri bir yere oturur.. Fakat bu arada artık neredeyse bilincini kaybetmek üzeredir.. Büyük bir gayretle cep telefonunu çıkarıp (teknolojinin gözünü seveyim) arkadaşını arar, başına böyle bir iş geldiğini, o an otobüste olduğunu, falanca durakta ineceğini ve arkadaşından kesinlikle orda
bekleyip kendisini almasını söyler.. Durağa geldiğinde iner ve arkadaşının kucağına bayılır. . Arkadaşı ise bununla beraber inen 3'lüden süphelenir. Birlikte hemen bir taksiye binip hastaneye giderler..
Acilde doktorlar imdada yetişir ve arkadaşının yanına gelerek: Arkadaşın intihar mı etti?' diye sorar. Neden böyle bir şey sorduğunu Sorar doktora. Doktor; ' aşırı dozda ilaç almış. Gecikseydiniz kurtaramayabilirdik ' diye cevap verir..
İşin daha ilginci ve can alici noktasıysa daha sonra bu 3'lünün ORGAN MAFYASI olmasi ihtimalinin düşünülmesidir. Bu 3 lü o zaman yakalanamadı.
Yani hala ortalıklarda geziniyorlar. . izmit depreminde ölülere musallat olan organ mafyalari, işi daha da ileri götürerek canlı insanların peşine düşmektedir. . Bu yaşanmış bir olay.. Herkesin çoluğu çocuğu ve yakınları var, özellikle İ stanbul'dakiler dikkat etsin... Savaş, ekonomi, Kıbrıs derken hayatın detayları çok korkunç olabiliyor. Sağlıklı ve kazasız belasız günler dilerim..
TANIMADIĞNIZ YABANCI KİŞİLERDEN NE KADAR KALABALIK BIR ORTAMDA DAHİ OLSANIZ KESİNLİKLE YİYECEK, İÇECEK V.S.KABUL ETMEYIN. ...
ARTIK İNSANLAR ÖLÜ-CANLI İNSAN-HAYVAN DEMEDEN ACIMASIZCA KATLEDİP PARAYA ÇEVİRMEYE BAKIYORLAR.. .
BU MAİLİ TUM SEVDİKLERİNİZE, TANIDIKLARINIZA İLETİN. MAİL OKUYACAK DURUMDA OLMAYANLARA VE AİLELERINIZE SÖZLÜ OLARAK ANLATIN...

LÜTFEN ÇOK DİKKATLİ OLUN...

Gazi Universitesi Tip Fakultesi
Prof. Dr. Murat SEVENCAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. www.surgucum.com