17 Ağustos 2008

Örnek İdareciler!

İlimizde eğitim veren birçok okulda okul yöneticileri asli görevlerinin yanında hizmetli personel eksikliğinden dolayı görevleri olmayan temizlik ve bakım işlerini de yapıyor.

Mardin’de geçen yıl eğitim ve öğretime açılan TOKİ İlköğretim Okulunda hizmetli personel olmadığından dolayı okul idarecileri ve öğretmenler okul koridorlarını, sınıfları, masaları ve sıraları yıkayıp temizliyor.

Bütün eğitimcilerin bu duyarlılıkta olduklarına inandığını söyleyen Okul Müdürü Murat Bağış, kendilerinin okul idarecisinden önce eğitimci olduklarını belirtti.

Okulun eğitim ve öğretime hazır olması için öğrenci velilerinin de gönüllü olarak desteklediği TOKİ İlköğretim Okulundaki temizlik ve bakım çalışmaları hakkında bilgi veren Okul Müdürü Bağış, sözlerini şöyle sürdürdü. “Eğitim çalışanları, gerek özverileriyle, gerek duyarlılıklarıyla, gerek şefkatleriyle, gerek sabırlarıyla, gerek insanlara yaklaşımlarıyla bütün meslek gruplarından farklıdırlar. Tebeşir, kalem ve silgi tutan ellerimiz; gerektiğinde kürek, fırça ve paspas tutar. Aynı ellerimiz kimi zaman da çiçek tutar.”şeklinde konuştu.

Eğitim öğretim sürecinde, eğitim ortamının temizliği ve düzeninin önemli bir yeri olduğunu anlatan 12 yıllık beden eğitimi öğretmeni Mustafa Karaboğa ise “Temizlik ve düzenin öğrenciye sağladığı motive ve katkı fevkalade büyüktür. Yaz tatili olmasına rağmen ben her gün okula gelip idarecilerimizle beraber yeni yıl için neler yapabileceğimizi konuşuyor ve projeler üretiyoruz. Bugün de gördüğünüz gibi elbirliğiyle okulu ve sınıfları eğitim öğretime hazırlamaya çalışıyoruz.”dedi.

Öğrenci velileri ile birlikte sınıflardaki masaların tozlarını alan Müdür Yardımcısı Eyyüp Değer de, duygularını şu sözlerle ifade etti. “Okulumuzun hizmete açıldığı günden beri bizler eğitim yöneticiliği görevimizin yanında temizlik, donanım, tadilat, hamaliye ve benzeri çoğu işi isteyerek ve keyif alarak yaptık. Okulların açılmasına az bir zaman kaldığı bu günlerde de öğrenci ve öğretmenlerimizi temiz, hijyenik ve ferah bir ortamda karşılamak için üç gündür mesai mefhumu gözetmeksizin okulumuzu temizlemeye çalışıyoruz.”

Nezir Güneş
Haber: www.mardinlife.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum