16 Kasım 2008

Mersin Marder'de Yeni Dönem

Mardinliler sosyal yardımlaşma ve dayanışma derneği(MARDER) yeni yönetim kurulunu seçti.MESİAD toplantı Salonunda yapılan olağan üstü genel kurulda marder yönetim kurulu başkanlığına Bedi Aydın seçildi .

Divan seçimiyle başlayan genel kurulda ilk konuşmayı eski başkan M.Ali Özdemir Yaptı
Yönetim kurulu olrak yaptıkları faaliyetleri anlatan Özdemir yönetimde olup olmamak önemli değil Mardinliler için her zaman hizmete ve desteğe hazır olduklarını yeniseçilen yönetim kuruluna desteğimiz her zaman sürecek arkadaşlarımızın başarılı olcaklarından eminim dedi. Tek liste ile gerçekleştirilen genel kurulda yapılan oylama sonucu Bedi Aydın Başkanlığa kabul edildi.
Başakan Bedi Aydın’da Mersin Marderin daha aktif hale gelmesi için projeler geliştireceklerini belirterek derneğimizin öncelikle sosyal bir tesise ihtiyacı var biz bu tesisi yapacağız dedi. Mersinde okuma yazma bilmeyen kadınlarımızı AB destekli projelerle eğitim ve üretim hayatına katacağız en önemlisi sadece mersindeki değil tüm Türkiye’de ulaşa bileceğimiz hemşerilerimize bir iletişim ağı kuracağız.
Bu çalışmalar derneğimizin öncülüğünde yapılacak. Marder mersinde kendini ispatlamış bir denek olacağız diye konuştu.
İstişare kurulu adına konuşan Mahmut Aslan Derneğin yeni bir vizyona sahip olması için aylardır çalıştıklarını ifade ederek bu çalışmanın sebebi Mardin’e ve Mardinlilere olan gönül bağı olarak açıklayan Aslan hepimizi iş sahibiyiz ama biz bu yola niye çıktık ben her Mardinlinin yanında saygıyla eğilen biriyim bu hemşerilerimin beni candan sevdiklerini biliyorum. Sevginin nedeni yoktur.Mardin kenti dünyada üçüncü sit alanıdır.Venedik.Roma.Kudüs gibi .Mardin’de çok kültürlülük var dört din dört dil Ramazan ayında Mardinliler derneğinin iftar çadırında Ortodoks Katolik iki papaz ve bir müftü bir araya geldi sayın valimizde ordaydı peki bu kişiler neden?ordaydı çünkü dört din ve dört dili içinde barındıran Mardin’in iftar çadırıydı. Demokrasinin tarifinde olan her şey Mardin’de vardır.Derneğin içinde her türlü görüşe her partiye yer vardır.seçim döneminde bize geldikleri vakit hepsine aynı sevgiyi aynı sygıyı gösterip kalbimizi onlara açacağız.çünkü demokrasinin gereği budur.dedi uzun zandan beri bu derneğimize neler yapabiliriz nasıl daha aktif hale getirebiliriz özerinde çok çalıştık ve bu güne geldik
‘’Bu konuda gösterdikleri mütevazilik için eski başkan M. Ali Özdemir’e ve yeni Başkan Bedi Aydına Teşekkür ederim dedi

Yapılan genel kurul sonucunda yeni yönetim listesi bu isimlerden oluştu


YÖNETİM KURULU ASİL ÜYELER
Başkan: Bedi Aydın
Adnan Gündoğdu
Behcet Orak
Canan Sunay
Filiz Sincar
Murat Altındere
Muhittin Ocak
Nadir Erkan
Nazım Ay
Zeki Ceylan


YÖNETİM KURULU YEDEK ÜYELER
Aziz Işık,
Celal Aktaş
Ferhat Aktuğ
Metin Erkan
Nuri Uçan
Orhan Gözü
Salih Bilgin
Servet Çamurdaş
Seyfetullah Işık
Şemsettin Bulut
Zeki Aktaş


YÜKSEK İSTİŞARE KURULU ÜYELERİ
Abdulkadir İdiş
Abdullah Ayan
Abdullah Hamidi
Arif Kiremit
Aydın Oguz
Aziz Demirel
Bahattin Avcı
Bedrettin Ayudoğan
Celal Temel
Emin Ucuz
Ferit Midyatlı
Hasan İzgi
Hüseyin Dinler
İbrahim Turan
M.Ali Özdemir
Mahfuz Okalin
Mahmut Aslan
Mehmet Deniz
Mehmet Keleş
Muhittin Demir
Musa Oral
Necdet Kılıç
Nezir Özçelik
Süleyman Kayapınar
Şerif Zan

Yenises.com.tr


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum