4 Aralık 2008

Erkeklerde lazerle güzelleşiyor

Kuaförlük ve lazer merkezi ile güzellik salonu işletmecisi Deniz Hitay, çalışmalarını doktor nezaretinde yürüttüklerini belirterek, son zamanlarda lazer ve güzellik merkezine erkeklerin de ilgi göstermeye başladığını söyledi. Sağlık sektörünün hassasiyet gösterdiğine işaret eden Hitay, güzellik merkezlerine başvuranların dikkatli olmaları gerektiğini bildirdi. Bilhassa lazerin hassas bir konu olduğunu vurgulayan Deniz Hitay "Lazer, kuaförlük ve güzellik alanında yurt içinde ve yurt dışında seminer ve eğitimlere katıldım. Buna rağmen çalışmalarımızı doktor nezaretinde yapıyoruz. Son zamanlarda erkeklerde lazer ile yanak tüylerini aldırmaya ve cilt bakımına gelmeye başladı. Lazer hassas bir konu, gereken hassasiyet gösterilmezse leke bırakır. Bunun için lazerin işin uzmanları tarafından yapılması gerekir" dedi.

Güzellik uzmanı olduğunu ifade eden Deniz Hitay, Halk Eğitim Müdürlüğü bünyesinde uzun süre usta öğretici olarak çalıştığını, şimdi ise kendi işini kurduğunu belirterek "Yurt dışında ve yurt içinde katıldığım eğitimlerde edindiğim deneyimimler doğrultusunda halk eğitim bünyesinde açılan kurslarda usta öğretici olarak görev yaptım. Şimdi kendi işyerimi kurdum ve müşterilerime hizmet veriyorum. Son zamanlarda erkek müşterilerimizde artış oldu. Bakımlı olmanın, iyi bir cilde sahip olmanın erkeği kadını olmaz. Herkesin bakımlı olma hakkı var. Bakımlı insanın toplum içindeki saygınlığı da fazladır diye düşünüyorum" diye konuştu.

Mardinlife.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum