4 Aralık 2008

Midyatlı öğrencilerin başarısı

Midyat ilçesinde bulunan Ali İhsan Kalmaz İlköğretim Okulu öğrencileri, Türkiye genelinde yapılan ilköğretim okulları 2. sınıflar arası Ölçme ve Değerlendirme Sınavı'nda Türkiye birinciliği ve ikinciliği alarak büyük başarı sağladılar. Okulun diğer öğrencileri ise aynı yarışmada altıncı ve onuncu oldu.

Türkiye genelinde Ata Yayıncılık tarafından ilköğretim 2. sınıflar arasında yapılan sınavda Ali İhsan Kalmaz İlköğretim Okulu'nun 2/A sınıfı öğrencileri 45 sınav sorusunun tamamını eksiksiz ve doğru cevapladılar. Ölçme ve değerlendirme sınavında Türkiye birinciliğini Ali İhsan Kalmaz İlköğretim Okulu öğrencilerinden Ömer Faruk Ceylan alırken, ikinciliği aynı okuldan Hatice İşcan, altıncılığı Duygu İmren Tepret, onunculuğu Ceyda Tekdemir alarak büyük başarıya imza attılar. Sınıf öğretmeni Dummar Bingöl, öğrencilerini sistematik şekilde çalıştırarak başarı sağladıklarını, çok çalışmanın yanında öğrenciler ile bire bir ilgilendiklerini söyledi.

Mardinlife.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum