23 Şubat 2009

Kızıltepe'ye Öğrenci Yurdu

Kızıltepe ilçesinde Özel Halil Cevizli Erkek Öğrenci Yurdu'nun açılışı yapıldı.
http://www.yadyok.boun.edu.tr/siluet/kiz-yurdu.jpg
İpek Mahallesi 408. Sokak'taki tören, İlçe Müftüsü Cahit Erhun'un duası ile başladı.

Törende konuşan Taşan Özel Eğitim Kurumları Müdürü Mustafa Tunçay, "Kızıltepe'ye bu imkânı sağlayan herkese teşekkür ediyorum." dedi.

Saadet Özel Eğitim Kurumları Genel Müdürü Osman Tutucu ise, "Allah eser ve nesil bıraktırsın. İnşallah bu müesseslerde sizin nesliniz kalacak." dedi.

İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Dal ise, "İnsan denen kıymetli cevheri eğitmek işlemek, onu kendisine insanlara, en uygun bir şekilde yetiştirmek üzere bu yurtları tercih ettikleri için Kızıltepelileri tebrik ediyorum, emeği geçen herkese teşekkür ediyorum." dedi.

İlçe Müftüsü Cahit Erhun da, "Bu müesseselerin hayırlı, bereketli çoğalmasını diliyorum." dedi.

İlçe Emniyet Müdürü Hakan Halit Avcılar da, "Kızıltepeliler böyle bir yurda sahip oldukları için çok şanslı. Ddiğer iş adamlarına örnek olmasını tavsiye ediyorum." dedi.

Yurdun açılışı; İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Dal, Saadet Özel Eğitim Kurumları Genel Müdürü Osman Tutucu, İlçe Müftüsü Cahit Erhun, ilçenin kanaat önderlerinden Şirin Yiğit tarafından yapıldı.

Törende, ayrıca, Taşan Özel Eğitim Kurumları'nı tanıtan sinevizyon gösterisi yapıldı.

Törende, katkılarından dolayı Kızıltepe Kaymakamı Osman Tunç adına Kaymakamlık Yazı İşleri Müdürü Ramazan Uygur'a, Halil Cevizli adına Necmettin Arpağa'ya, Fethullah Aksoy'a ve kanaat önderlerini temsilen Şerif Karahan'a plaket verildi. Tanıtımdan sonra verilen kokteylle program sona erdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum