13 Şubat 2009

Salsa ve Tango Reyhaniden Zor Olmasa Gerek...

http://www.mardinlife.com/haberler/resimler/adembuyuk.jpg
Geçen Perşembe gittiğim spor salonunda bu hafta sonu 10 saatlik Tango ve Salsa atölye çalışması olduğunu duydum. Olur mu olmaz mı diye düşünemeden ben eşimle çift olarak katılacağız dedim ve kayıt yaptırdım. Kayıdı yaptırdım yaptırmasına da ufak bir problem vardı; eşimin haberi yoktu bu durumdan. Eve gelip en şirin halimi takınıp ballandıra ballandıra etkinliği anlatıp, bir çırpıda bizi de kaydettim dedim. Hanımdaki yüz ifadesi “bizim adama bir hallermi oluyor? yoksa şakamı yapıyor” arasında gitti geldi. Nihayetinde gecede, düğünde orda burada dans ederken, tamam birbirimizin ayağına dolanıp çuvallamıyoruz ama öyle iyi dansçılarda değiliz hani. Aslında beni heyecanlandıran böyle sanatsal bir etkinliğin Mardin’de yapılıyor olması ve benimde katılımcı olarak bu olaya katkı sağlama isteğim oldu. E hani bir iki figürde öğrensek fena olmaz. Komparsita ile başlayan çiftetelli ve Reyhani ile devam eden nihayetinde davul zurna eşliğinde deliloyla tamamladığımız düğünlerin arasına o figürleri sıkıştırır fiyaka yaparız biraz.(Bu arada zenginliğimize bakarmısınız: Kopmarsita-Çiftetelli-Reyhani-Delilo. İşte budur MARDİN.) Hem Tango ve Salsa Reyhani’den zor olmasa gerek. Bu bağlamda etkinlikle ilgili sitemizde yayınlanan haberi bir kez daha aşağıda veriyorum

Sevgiyle Kalın…..

(Dans severler bu hafta sonu Mardin’de buluşuyor. Yalın Ayak Rekreasyon Dans ve Spor Merkezi tarafından 14-15 Şubat günlerinde düzenlenecek Dans Atölyesinde Ülkemizin ünlü dansçılardan Murat Uğraş ve Aytunç Bentürk Mardin’li dans severlerle buluşacak. İki gün sürecek etkinlikte katılımcılar toplam 10 saat içinde hızlandırılmış Tango ve Salsa derleri alacaklar. Etkinlik eğitim sonunda katılımcıların sergileyeceği gösteri ile noktalanacak. Yalın Ayak Rekreasyon Dans ve Spor Merkezi sorumlusu ve eğitmeni Ömer Hattapoğlu’ etkiliğin herkese açık olduğunu ve kursa kayıt yaptırmanın zorunlu olduğunu ifade etti. Kayıtların eşli veya eşsiz olarak yapılabileceğini belirten Hattapoğlu, etkinliğin Deniz Güzellik Salonun yeni mekanında yapılacağını ve dans severlerin 0506 947 20 12 numaralı telefondan kayıt yaptırabileceğini sözlerine ekledi.)
www.mardinlife.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum