20 Mart 2009

Midyat`ta Okuma-Yazma Kurslarına yoğun ilgi

Midyat ilçesinde kaymakamlık, halk eğitim merkezi ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'nün desteği ile açılan 1. kademe okuma- yazma kursuna katılan bayanlar sertifika aldı.
http://www.iskilip.com/goster.asp?field=resim&imgid=2214&idsi=resim_id&tablo=resim
Atatürk İlköğretim Okulu'nda 3 aydır devam eden ve 120 saat süren okuma yazma kursuna katılan 21 kursiyer hem okuma yazma öğrenmenin, hem de sertifika almanın mutluluğunu yaşadı.

Kursiyerlerin çoğunun 30 yaş ve üzeri kadınlardan oluşması dikkat çekti.

Atatürk İlköğretim Okulu'nda gerçekleştirilen sertifika dağıtım törenine Midyat Kaymakamı Mustafa Yılmaz, İlçe Milli Eğitim Müdürü Şehmus İleri, Halk Eğitim Merkezi Müdürü Rıdvan Pekacar, Atatürk İlköğretim Okulu Müdürü Selim Çelebi, kurs öğretmenleri ile kursiyerler katıldı.

Törende konuşan Kaymakam Mustafa Yılmaz, "Bütün kursiyerleri, göstermiş oldukları medeni cesaretten dolayı kutlarım. Okuma- yazma öğrenmek isteyen herkese yardımcı oluyoruz. Çünkü cahilliği ancak eğitim ile yenebiliriz." dedi.

Törende ayrıca kursiyerlere 100 TL'lik maddi yardım yapıldı. Kaymakam Mustafa Yılmaz, kursiyerlerin ikinci kademe kursuna devam edip başarı göstermeli halinde çeyrek altın ile ödüllendirileceğini söyledi.

Okuma yazmayı 47 yaşında öğrenen kursiyerlerden Mence Doğanay, "10 çocuk annesiyim. Bu yaştan sonra okuma yazmayı öğrendiğimden dolayı çok mutluyum. Okuma yazma öğrenmeyi çok istiyordum. Bunu da başardım. Şimdi ikinci kademe kurslarına katılacağım." şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum