5 Nisan 2009

Endüstri Meslek Lisesinden Ekonomiye Büyük Katkı

Mardin Endüstri Meslek Lisesi Mardin merkez ve ilçelerindeki bütün resmi okulların hurdaya ayrılan öğrenci sıralarını yenileyerek 175 bin TL'lik bir tasarruf sağlayacak.
http://www.mardinlife.com/haberler/resimler/mardinlifeemel1.jpg
Geldiği günden beri kentteki eğitim kalitesinin artırılması için yoğun bir çaba sarf eden Mardin Valisi Hasan Duruer, okulların depolarında atıl durumda bekleyen sıra ve masaların eğitime yeninden kazandırılması için Milli Eğitim Müdürlüğüne verdiği talimatla 175 bin TL’lik bir tasarruf sağladı. Mardin Endüstri Meslek Lisesi ile İl Milli Eğitim Müdürlüğü arasında imzalanan protokol sonucu Mardin merkez ve ilçelerindeki bütün resmi okulların hurdaya ayrılan öğrenci sıraları Endüstri Meslek Lisesine getiriliyor. Toplanan sıraların çürüyen ve yıpranan ahşap aksamları Endüstri Meslek Lisesi öğrencilerince sökülüldükten sonra onarımdan geçirilerek yeniden ekonomiye kazandırılıyor. Böylece bir okul sırası yenisinin yarı fiyatına mal edilebiliyor. Konuyla ilgili olarak görüşlerini aldığımız Okul Müdürü Niyazi Ekin, "Bu proje ilk defa İlimizde uygulandı ve 2-3 aylık bir çalışma sonucunda hem okulların depoları hurdalardan arındırılmış olacak hem de İl Milli Eğitim Müdürlüğünün bütçesinde 175.000 TL’ lik ( yetmiş beş milyarlık) bir tasarruf sağlanmış olacak" dedi. Böyle bir projeye desteklerinden dolayı Milli Eğitim Müdürü Hasan Dal'a teşekkür borçlu olduklarını söyleyen Ekin, " Milli Eğitim Müdürümüzün Teknik Öğretmen kökenli olmasının farkını hissediyoruz," şeklinde konuştu.
Nezir Güneş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum