24 Nisan 2009

Öğrencilerden Vekillere Teşekkür

Geçtiğimiz hafta “Milli, Manevi Değerlerin Güçlendirilmesi Tarihi ve Kültürel Yerlerin Görülmesi” kapsamında hazırlanan gezinin Ankara ayağında öğrencilerle sürekli ilgilenip Ankara gezisi boyunca öğrencilere refakat eden Mardin Milletvekilleri Halit Demir ile Gönül Bekin Şahkulubey’e öğrenciler Mardin’den teşekkür ettiler.
http://www.mardinlife.com/haberler/resimler/mardinlifevekil11.jpg
Merkez Sakarya Aycan Çaltekin İlköğretim Okulu tarafından SODES kapsamında hazırlanıp Devlet Planlama Teşkilatı ve Mardin Valiliği tarafından desteklenen “Milli, Manevi Değerlerin Güçlendirilmesi Tarihi ve Kültürel Yerlerin Görülmesi” projesi kapsamında Çanakkale iline bir gezi düzenleyen 270 öğrenci geziden son derce memnun kaldılar.

Mardinli 270 İlköğretim öğrencisi bu gezi sayesinde ülkenin farklı güzellikteki ve değerdeki birçok köşesini de tanıma şansı buldular.

13 Nisan – 17 Nisan tarihleri arasında gerçekleştirilen gezide Çanakkale ili dışında Şanlıurfa, Ankara, Bursa ve Konya illerini de gezme fırsatı bulan öğrenciler bu geziyi ömürleri boyunca unutamayacaklarını ifade ettiler.

Öğrenciler Milletvekillerinden memnun kaldılar…

Geziye katılan öğrenciler gezinin Ankara durağında kendilerini karşılayıp ilgilenen ve Anıtkabir, Meclis Başkanlığı, Milli eğitim bakanlığı ve Türkiye Büyük Millet Meclisi gezileri boyunca kendilerine refakat eden Mardin Milletvekilleri Halit Demir ile Gönül Bekin Şahkulubey’den duydukları memnuniyetleri herkese anlatıyorlar. Ankaradaki gezinin son bölümü olan Meclis gezisine katılan Mardin’in bir diğer Milletvekili Cüneyt Yüksel’i de öğrenciler unutmadı.

Daha önce Milletvekilleriyle hiç karşılaşmadığını anlatan Abdülhamit İncioğlu İlköğretim Okulu 8. sınıf öğrencisi Nesime Koca ise gezide çok gezdiğini ve çok eğlendiğini belirtip Ankara’da kendilerini yalnız bırakmayan ve yakından ilgilenip kendilerini gezdiren Milletvekillerine teşekkür etti.

Hayatı boyunca hiç Mardin dışına çıkmadığını belirten Mardin TOKİ İlköğretim Okulu 6. sınıf öğrencisi Şükran Aktay, duygularını şöyle dile getirdi: “Mardin’in dışındaki yerler bana bir hayal gibi geliyordu. Özellikle Anıtkabir’i, Meclis’i hep televizyondan izliyordum. Milletvekillerimiz bizimle çok ilgilendi. Hepsine çok teşekkür ediyorum.”

Ankara’ya ulaştıklarında ilk olarak Anıtkabir’e gittiklerini ve çok heyecanlandığını söyleyen Sakarya Aycan Çaltekin İlköğretim Okulu 7. sınıf öğrencisi Ezgi Karaman, çok eğlenceli geçen Ankara gezimizde en çok Milletvekillerinin bizimle olan ilgisi ve yakınlığı hoşuma gitti.

Geziye 21 Kasım İlköğretim Okulundan katılan 8. sınıf öğrencisi Gülistan Sevinç ise kendilerini geziye götürenlere teşekkür ederek ilk defa gittiği Ankara’da kendilerinin Milletvekilleri tarafından karşılanmasının kendisini çok heyecanlandırdığını ifade etti.

Çağlar: Vekillerimizin İlgisi Memnuniyet Verici…

Projenin basın sorumlusu olarak görevlendirilen Mardin TOKİ İlköğretim Okulu Müdürü Murat Bağış’a konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Sakarya Aycan Çaltekin İlköğretim Okulu Müdürü Zeki Doğan Çağlar şunları belirtti: “Öğrenci ve öğrenci ailelerinden aldığımız dönütler gezinin eksiksiz ve sorunsuz geçtiğini gösteriyor. Özellikle Anakara’da Sayın Milletvekillerimizin öğrencilerimize göstermiş olduğu ilgi ve alaka bizi memnun etmiştir. Kendilerine bütün öğrencilerimiz adına teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum