30 Mayıs 2009

Derik'te Bilgi Yarışması

Derik ilçesinde Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü tarafından ilköğretim okulları arası bilgi yarışması düzenlendi.
http://www.kenthaber.com/Resimler/2009/05/28/a2e879f1-7d52-4d30-a196-a911cfd7b6d8.jpg
Derik'te 20 ilköğretim okulunun katıldığı bilgi yarışmasında sorulan 15 sorunun tamamına doğru cevap veren 5 ilköğretim okulu finale kaldı. Yedek soruların sorulduğu bölümde de kıran kırana geçen yarışmada Barbaros İlköğretim Okulu ve Gazi Yatılı İlköğretim Bölge Okulu (YİBO) finale kaldı. Sorulan 15 yedek soruya da doğru cevap veren öğrenciler arasındaki eşitlik, öğretmenlerin ve velilerin heyecanla izlediği yarışma sonunda bozulmadı. Halk Eğitim Merkezi Müdürü Metin Öztemel jüri üyeleriyle görüştükten sonra hem Gazi YİBO'yu hem Barbaros İlköğretim Okulu'nu birincilikle ödüllendirirken, Namık Kemal İlköğretim Okulu ikinci ve Tepecik İlköğretim Okulu da üçüncü oldu.

Çok sayıda velinin ve öğrencinin izlediği bilgi yarışması sonunda yarışmaya katılan bütün öğrencilere Halk Eğitim Merkezi tarafından hazırlanan hediyeler Derik Kaymakamı Tarkan Keskin tarafından verildi. Yarışmayı birinci bitiren ve yedek sorular dahil olmak üzere bütün sorulara doğru cevap veren Barbaros İlköğretim Okulu ve Gazi YİBO öğrencileri davetliler tarafından ayakta alkışlandı.
Ali Çelik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum