18 Haziran 2009

Öğretmenlere Yeni Eğitim Müfredatı Hakkında Eğitim Seminerleri Veriliyor…

http://www.mardin.gov.tr/haber/resim/ogretmenleregitim.gif
“Yeni İlköğretim Müfredat Programları Tanıtımı ve Hizmet İçi Alan Geliştirme Eğitimi” seminerlerine devam ediliyor.

Mardin Valiliği ve Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliğiyle gerçekleştirilen ve Atatürk Kültür Merkezi salonunda verilen “Yeni İlköğretim Müfredat Programları Tanıtımı ve Hizmet İçi Alan Geliştirme Eğitimi” seminerlere Vali vekili Yavuz Selim Süzer, Milli Eğitim Müdürü Hasan Dal, Akademisyenler, Okul idarecileri, Merkez ve ilçelerde görev yapan öğretmenler katıldı.

Merkez, Yeşilli, Savur, Ömerli ilçelerinde görevli tüm Matematik Öğretmenlerine Prof. Dr. Murat Altun’un sunumuyla “Yeni Müfredat Matematik Öğretimi ve Ölçme Değerlendirme” semineri verildi.

Yeni öğretim programlarına ait seminerler merkezle sınırlı kalmayıp aynı zamanda ilçelerde de verilmeye başlandı. Nusaybin’de başlayan seminere ilçede görevli tüm Matematik Öğretmenleri ve sınıf öğretmenleri katıldı.Nusaybin ilçesindeki seminerlerden “Yeni Müfredat Matematik Öğretimi ve Ölçme Değerlendirme” seminerini Doç. Dr. Mustafa Albayrak sunarken, Mardin merkezde ise, sınıf öğretmenlerine yönelik “Yeni Müfredat Program Tanıtımı” semineri Doç. Dr.Yücel Gelişli tarafından verildi.

Türkiye’nin çeşitli Üniversitelerinden gelen ve konunun uzmanları olan Akademisyenler tarafından Mardin ve ilçelerde görevli öğretmen ve yöneticilere verilen yeni öğretim programlarına ait seminerlerin 26 Haziran 2009’a kadar devam edileceği bildirildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum