20 Haziran 2009

Turkcell'in Bizbize Kamu Tarifesi Tüm Vergiler dahil 35 TL değil 36 TL imiş.

BİZBİZE KAMU TARİFESİNDEKİ FATURAM 36 TL OLARAK GELDİ
1- Yaklaşık bir ay önce Faturalı Turkcell hattımı Tüm vergiler dahil ayda 35 TL ye her yöne 1200 dakika tarifesine taşıdım. O zamandan beri 35 TL lik faturamı gözlüyordum. Neyse ki 12.06.2009 da kesilmiş olan faturam geldi. Ancak baktım ki Faturam Turkcellin tüm basın yayın organlarında verdiği reklamlarla taahhüt ettiği 35 TL lik fatura değil de 36 TL lik bir fatura. Üşenmeden Turkcell müşteri hizmetlerini aradım. Aldığım cevap şu:
-Efendim yıllık toplam 12 TL olan ve Telsiz vergisi olan ücret her ay faturama 1 TL olarak yansıyacakmış. Bundan dolayı 12 ay boyunca faturam 35 TL değil de en az 36 TL gelecekmiş.
Güzel de Turkcell verdiği tüm reklamlarda Bizbize Kamu Tarifesi Tüm vergiler dahil 35 TL demiyor mu?
Biz abonelere imzalattırdığı sözleşmede de bunu demiyor mu?
O zaman Türkcell biz abonelere enayi yerine mi koyuyor?
Turkcellin en kısa zamanda biz abonelerin mağduriyetini gidermesini talep ediyorum.

TURKCELL FATURALARI 28 GÜNLÜK OLARAK KESİYOR
2- Genel olarak tüm faturalamalarda faturalar 30 veya 31 günlük olarak geliyor. Benim veya diğer tüm Bizbize Kamu tarifesindeki abonelerin faturası neden 28 günlük olarak geliyor? Bu durumda 365 günde normalde yılda 12 tane 35 TL lik faturam gelmesi gerekirken. Faturalar 28 günlük olarak kesildiği için 13 tane 35 TL lik fatura ödemiş oluyorum. Türkcellin bu uygulama ile yıllık haksız kazancı 35 TL.
Bir tüketici olarak Turkcellin başta benim olmak üzere tüm abonelerin Fatura kesimlerini 30 ya da 31 günlük olarak düzeltmesini tale ediyorum.
.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. www.surgucum.com