2 Temmuz 2009

Neco: "Çocuklarım için yarışıyorum"

"Yemekteyiz" Programı'nın yarışmacısı Necmettin Aktay, çocuklarına iyi bir eğitim ve güzel bir gelecek yaratmak için Mardinlilerden SMS desteği bekliyor.
http://www.mardinlife.com/haberler/resimler/mardinlifeneco.jpg
SHOW TV'de yayınlanan "Yemekteyiz" Programında yarışan ve yarışmacılar arasında tek erkek olma özelliği taşıyan Mardinli Necmettin Aktay, Mardinlilerden desteğini beklediğini dile getirdi.

Bir erkek olmasına karşın Mardin'in zor ve zahmetli yemek çeşitlerini programda yapma cesaretini gösterdiğini dile getiren Necmettin Aktay, Normal yaşamımda olduğu gibi evinde, çarşıda, sokakta nasıl davranıyorsa aynen öyle davranıp, yaptığı yemekleri yarışmacı arkadaşlarına servis ettiğini belirten 4 çocuk babası, 2 metre10 santimetrelik Necmettin Aktay, yarışmada gösterdiği performansın takdirini çok sevdiği Mardinlilere bıraktığını söyledi.

Çorba, Kaburga Dolması, Bulgur Pilavı ve Güveç'ten oluşan yarışma mönüsü ile ilgili tepkileri Mardinlilerden dinleyen Necmettin Aktay, Kızıltepe'de aşiret yemeklerinin tanınmış aşcısı Hikmet Ölçer'den de olumlu tepkiler aldı.

Hikmet Ölçer ile hatıra fotoğrafı çektirip, SMS desteği isteyen Necmettin Aktay, "Yarışma'da Mardin'e özgü bir mönü hazırladım. Dört bayan yarışmacı arkadaşım arasında elimden gelen gayreti gösterdim. Ağzımla konuşmaktan ziyade yaptığım zor ve meşakatli yemek çeşitlerimle konuştum. Her ne kadar Bayan yarışmacılar beni çok eleştirmiş olsa da; son kararı saygıdeğer Mardin halkının SMS'lerle verecekleri desteklerle belirleyeceğini biliyorum. Ben Mardin Halkının beni desteklediğini biliyorum. Ben bu yarışmadan Mardinlilerin desteği ile 1. olarak ayrılacam. Yarışmadan elde edeceğim para ödülünü de çocuklarıma iyi bir gelecek yaratma adına eğitimleri için harcayacağım"şeklinde konuştu.
http://www.mardinlife.com/haberler/yazimaraclari/my_documents/my_pictures/5C9_7529718280.jpg
Bir destek de Cemil İpekçi'den!
Bir süredir Mardin'de sosyal projeler için çalışan ünlü modacı Cemil İpekçi, ' Yemekteyiz' programına katılan Mardinli gariban Necmettin Aktay'a babasının bile yapmayacağı bir sürpriz yaptı. Ünlü modacı, 3 çocuğunu okutmak için yarışmaya katılan ve iki metre 10 santimlik boyuyla 5 yıldır bir otelde belboyluk yapan Necmettin Aktay'a yemekteki hünerlerini göstermesi için, Mardin'de kiraladığı evini açtı. Çok özel eşyalarla dayayıp döşediği, bardağından tenceresine sehbasından bakır tabağına kadar el yapımı eşyalarını da belboy Necmettin'in kullanımına sunan İpekçi, yarışmadan önce de ona öğütler vermeyi ihmal etmedi. Şunları söyledi: Necmettin, kendin gibi ol. Senin ve Mardin'in kültürü neyi söylüyorsa onu yap. Evinde çoluk çocuğunla nasıl oturup kalkıyorsan, sofraya ne koyuyorsan onları koy. Hiç kimseye özenme. Konukları için yer sofrası kuran Necmettin, mercimek çorbası, kaburga dolması, güveç ve yerel bir tatlı ikram etti.
www.mardinlife.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum