25 Aralık 2009

İstanbullu İşadamlarından Kızıltepe'ye Mesleki Destek

Kızıltepe Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi Müdürü Yusuf Öztürk ve ahşap teknolojileri öğretmeni Mehmet Sıddık Kaya, İstanbul'da faaliyet gösteren Maksder (Mobilya Aksesuarları Sanayicileri Derneği) kurucu üyelerinden Çebi A.Ş. Genel Koordinatörü İsmail Salın ile temasa geçerek, okullarının ahşap bölümleri ile ilgili yardım talebinde bulundu.
http://www.yurthaber.com/images/other/mobilyacilardan-egitime-destek-20091222A22120BE-01.jpg
Dernek bünyesinde yapılan çalışmalarda, Maksder'e üye olan veya mobilya sektöründe faaliyet gösteren iş adamlarına konu anlatıldı ve birçok firma Kızıltepe Meslek Lisesi Ahşap Teknolojisi bölümüne yardımda bulunmak üzere harekete geçti. Yaklaşık 30 günlük bir çalışma ile okula şu ana kadar 30 bin TL değerinde malzeme gönderildiği ve yeni malzemelerin tedariki ve sevkiyatının da devam ettiği bildirildi.

Maksder Derneği üyeleri, sektöre eleman yetiştiren meslek liseleri, meslek yüksekokulları ve üniversiteler ile ilişkilerini geliştirerek, gelecekte mobilya sektöründe çalışacak olan gençlerin, yerli imkanlar ile üretilen dekoratif ve teknik malzemeler hakkında bilgi ve eğitim almalarına yardım edecek. Okul müdürü Yusuf Öztürk, 2003 yılında öğrenci sayısının azlığı sebebiyle Kızıltepe'de kız meslek lisesi ile endüstri meslek lisesinin birleştirildiğini, öğrenci sayılarının artmasıyla 2009-2010 eğitim

öğretim yılının başında tekrar ayrıldıklarını, geçen zamanın endüstriyel teknik öğretim için bir kayıp olduğunu belirtti. Öztürk, "2009 - 2010 eğitim öğretim yılı hem fiziki hem de makine ve techizat bakımından okulumuz için bir toparlanma ve teknolojiyi yakalama yılı olacaktır. Gerek bakanlığımız nezdinde gerekse özel şirketlerle irtibata geçerek birtakım taleplerimiz oldu. Bu taleplerimizin neticesinde Sayın Selim Salın'ın katkılarıyla okulumuza birçok makine ve techizat yardımı gelmiş ve gelmeye

devam etmektedir. Okulumuz ve Kızıltepe halkı adına Çebi A.Ş. genel koordinatörü Salın'a ve Mobilya Aksesuarları Derneği'ne eğitime verdikleri desteklerden dolayı teşşekür etmeyi bir borç bilirim" dedi.
K.Ü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum