25 Aralık 2009

Mardin Aşığı Şair Öğretmen

http://www.habermardin.com/News_Picture%5C8678541691764972.JPG
Mardin’de 15 yıldan beri öğretmenlik yapan Sağlık Meslek Lisesi Müdür Yardımcısı Atilla Yaşrin yazdığı şiirleri “Nisan Damlası” adı altında kitaplaştırdı. Yaşrin yazdığı “Ben Mardin” şiirinin birçok yerde isim belirtilmeden kullanılmasından rahatsızlık duyduğunu söyledi.

Şair öğretmen Atilla Yaşrin 15 yıldan beri görev yaptığı Mardin’e aşık olduğunu söyledi. 62 şiirden oluşan Nisan Damlası şiir kitabını satışa sunan Yaşrin, şiirleri arasında en çok beğendiğini söylediği ”Ben Mardin” adlı şiirinin birçok yerde isimsiz olarak kullanılmasından rahatsızlık duyduğunu söyledi. Yaşrin “ Ben Mardin Mezopotamya’nın orta yerinde,Şehadet parmağı misali yükselirim göğe,ezan sesi çana selam durur,çan ezana,güvercinler kah kiliseye,kah cami avlusuna, melek tavus rak eder,müslümana hıristiyana,siyah ile yeşil cübbe yan yana, yezidi güneşine mecüsi ateşi yanar,minaremde üç din yaşar,haç ile hilal aynı örste tava gelir,dil yerine gözler konuşur,önümde içilmeyi bekleyen zaman, mırra tadında her an, posası çıkmış yıllar bana baston,yol geçiririm içimden,tek bağlantım tek engelim,ben gecenin gerdanında Mardinim” dizelerinden oluşan şiirinin birçok etkinliğin sinevizyon gösterisinde ve bazı internet sitelerinde isimsiz olarak yer alması beni ciddi anlamda rahatsız ediyor.Bu emeğe saygısızlıktır.Yasal haklarımı kullanacağım” şeklinde konuştu

Şair öğretmen Yaşrin şiirlerini kitaplaştırdığı ”Nisan Damlası” kitabını Meydan başında bulunan Mardin Kitapevinde satışa sunduğunu sözlerine ekledi.
www.habermardin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum