10 Ocak 2010

İstanbul Eczacılar Kooperatifi’nden Mardin’li Öğrencilere Yardım..

http://www.mardin.gov.tr/haber/resim/ecza.gif
20’nci yaşını kutlayan İstanbul Eczacılar Kooperatifi, kuruluş yıl döneminde kurumsal sosyal sorumluluk projesi başlatarak, üyelerinden elde ettiği risturnların (Kooperatiflerde, dönem sonu elde edilen kârın ortaklara dağıtılan) bir kısmını Türkiye genelindeki ilköğretim okullarında okuyan öğrencilere dağıtıyor.

İstanbul Eczacılar Kooperatifi kuruluşunun 20’nci yılında anlamlı bir sosyal sorumluluk davranışında bulunarak Mardin’de okuyan yardıma muhtaç 30 öğrenciye 200 TL’lik çek yardımında bulundu. Merkez ve ilçedeki bazı İlköğretim okullarına Bilgisayar, Projeksiyon cihazı, Ecza Dolapları ve Kitap Setleri verildi.

Mardin Valiliği Nişli toplantı salonunda düzenlenen törene Vali Yardımcısı Yavuz Selim Süzer, İstanbul Eczacılar Kooperatifi Yönetim Kurulu Başkanı Eczacı M. Sait Yücel, Mardin Eczacılar Odası Başkanı Cengiz Bingül, Diyarbakır Eczacılar Odası Başkanı Sinan Özçelik, İl Milli Eğitim Müdürü Muhammed Öztürk ile bazı İlköğretim Okul Müdürleri ve Öğrencileri katıldı.

Törende bir konuşma yapan İstanbul Eczacılar Kooperatifi Yönetim Kurulu Başkanı Eczacı M. Sait Yücel, “kooperatifimiz kendi alanında ortaklarına yönelik çalışmaların yanı sıra, eczacı örgütleri ve diğer sivil toplum örgütleri ile Okul Kreşi, doğal afetlerde “Akut Eczane” oluşturmak ve sağlık malzemesi yardımı gibi birçok ortak projeyi hayata geçirdi. Bu çalışmaları yaparken Kooperatifçilik Hareketi’nin evrensel bir örgütlenme modeli olduğu bilinciyle davrandık. Sosyal ve ekonomik hedefleri olan bu model dünyada demokrasinin, çevrenin korunmasına, istihdam olanaklarının sağlanmasına, kaynakların harekete geçirilmesine, yatırım yapılmasına ve tüm yönlerden ekonomik ve sosyal gelişmeye katkıda bulunulmasına yardımcı oluyor. İnancımız ve beklentimiz, aynı anlayış ve çaba ile önümüzdeki süreçte de tüm bu çalışmaları artırarak sürdürüp, birlikte yaşamaktan onur ve mutluluk duyduğumuz toplumumuza karşı sosyal sorumluluklarımızı yerine getirmektir. Bu kapsamda Mardin’de 3 ilköğretim okuluna kitap seti, 3 ecza dolabı ve bir okula’da projeksiyon cihazı ve bilgisayar veriliyor, 30 öğrenciye ise eğitim yarımında bulunuyoruz” dedi.

Bir ülkenin ekonomik, sosyal, kültürel ve sanatsal olarak gelişmesi ve kalkınmasının önündeki en büyük engelin eğitimsizlik olduğunu belirten Vali Yardımcısı Yavuz Selim Süzer, eğitimi tamamlanmış toplumlar, Çağdaş Medeniyetler Seviyesine ulaşarak teknolojik bilgi ve beceriler üretmektedirler. Çağdaş Medeniyetler Seviyesine ulaşmayı hedefleyen Türkiye, sahip olduğu genç nüfusunun eğitilmesine önem vermekte ve bu bağlamda Mardin ilinde eğitim çıtasını yükseltmek için son yıllarda derslik açıklarının kapatılması için büyük gayretlerle çalışmalar ve yatırımlar yapılmakta olduğunu ifade etti. Vali Yardımcı Süzer, “Mardin’de ihtiyaç duyulan derslik açıklarını gidermek için sadece devletin imkânları yetmemektedir. Tabi ki son yıllarda eğitime yapılan destek ve yatırımların eski yıllara göre çok daha fazla olduğu görünmektedir. Bu konuda Sivil Toplum Örgütleri ve çeşitli Meslek Kuruluşlarının yardım ve desteklerini bekliyoruz ”dedi.

Yapılan konuşmalardan sonra İstanbul Eczacılar Kooperatifi Yönetim Kurulu Başkanı M.Sait Yücel tarafından katkılarından dolayı Mardin Eczacılar Odası Başkanı Cengiz Bingül’e plaket verildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum