8 Şubat 2010

Marev Başkanı Osman Demirci: Eğitime Destek Olmaya Devam Edeceğiz

Gaziantep'te faaliyet gösteren Mardinliler Eğitim ve Kültür Vakfı (MAREV) Yönetim Kurulu Başkanı Osman Demirci, vakfın bu sezonda eğitime destek olmaya devam edeceğini söyledi. Demirci, yaptığı açıklamada, vakfın, öğrencilere destek vermeye devam edeceğini ifade etti.
http://www.gaziantep.pol.tr/resimler/2009haziran3/veda86.JPG
2009-2010 eğitim öğretim yılının ikinci döneminin başlamasıyla birlikte milyonlarca öğrencinin okullarına döndüğüne dikkati çeken Osman Demirci öğrencilere ve eğitim kurumlarına desteklerinin süreceğini belirtti.

Demirci, "Yeni eğitim döneminin ülkemize hayırlı olmasını diliyoruz. Bu dönem de öğrencilerimizi zorlu sınavlar bekliyor. Vakfımız bu sınavlarda Gaziantep'te eğitim öğretim görmekte olan öğrencilerimizin başarılı olabilmesi için gerekli desteği sağlayacak. Özellikle bu yıl Sbs ve ÖSS sınavlarına girecek olan öğrencilerimize vakfımız bünyesinde ücretsiz dershane desteği sürecektir. Eğitim kurumlarımızın geliştirilmesine yönelikte çalışmalarımıza bu dönem devam edeceğiz. Öğrencilere yönelik vermekte olduğumuz burslar devam edecektir. Öğrencilerimizin bu süreçleri iyi değerlendirmesi ve bilgi çağında bilginin efendisi olma yönünde adım atması ülkemiz için olduğu kadar ulusumuz içinde önemli bir adım olacaktır." diye konuştu.

Bütün çabalarının başarılı bir neslin yetiştirilmesine destek sağlamak olduğunun altını çizen Demirci, şöyle dedi; "Dönem içerisinde eğitim alanında yapmayı planladığımız desteklerimizi kamuoyu ile paylaşacağız. Başarılı bir eğitim öğretim dönemi geçirilmesini diliyorum. Kimsenin başarısız olma gibi bir lüksü yok. Eğitim alanındaki sorunlara çözüm ortağı olmayı da planlıyoruz."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum