6 Mart 2010

İl Sağlık Müdürüne Hüzünlü Veda..

http://www.mardin.gov.tr/haber/resim/sagved.gif
Mardin’den Hatay’a atanan İl Sağlık Müdürü Mehmet Derviş’ in onuruna Vali Hasan Duruer tarafından veda yemeği verildi.

Yemekte Vali Hasan Duruer’in yanı sıra, Vali Yardımcısı A. Ferhat Özen, Belediye Başkanı M.Beşir Ayanoğlu ile Kurum Müdürleri ve Sağlık Müdürlüğü çalışanları, doktorlar ve Hastane Baştabipleri hazır bulundu. Vali Duruer, görevini başarıyla yürüten İl Sağlık Müdürü Mehmet Derviş’e teşekkür ederek, Mardin’de bulunduğu süre zarfında başarılı çalışmalarda bulundu, son derece dürüst ve çalışkan bir arkadaşımız. Kendisinden çok memnun kaldım. Gönlüm girmesinden yana değildi ancak, aile bütünlüğü söz konusu olunca söylenecek bir şey kalmıyor. Mardin’de göstermiş olduğu başarıyı Hatay’da da göstereceğine inanıyorum. Bundan sonraki hayatında kendisine ve ailesine mutluluklar diliyorum. Yolu açık olsun diyorum” dedi ve günün anısına İl Sağlık Müdürü Mehmet Derviş’e plaket ve şilt verdi.

Başarılı çalışmaları ve hizmetleri nedeniyle kısa bir süre önce Vali Duruer tarafından Takdir ile ödüllendirilen İl Sağlık Müdürü Mehmet Derviş Mardin’de görev yaptığı süre içerisinde; Evren Sağlık Ocağı, Kanser Erken Teşhis Tarama ve Eğitim Merkezi (Ketem), Aşı Muhafaza Soğuk Hava Deposunun faaliyete girmesi ve Gezici Sağlık Hizmet Araçları’nın alımı gibi hizmetlerde bulunmasının yanı sıra, Mardin, Şırnak ve Hakkâri illerimizi de kapsayan toplamda 280 doktora Aile Hekimliği eğitimi, 80 sağlık personeline Yenidoğan Canlandırma Eğitimi, İlköğretim düzeyindeki 1.000 öğrenciye yeterli ve dengeli beslenme konusunda ve ÇATOM’larda eğitim gören kadınların aile bireylerine yönelik olarak “Kadına Yönelik Şiddet” konusunda toplam 960 kişiye eğitim verilmesini sağlamıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum