3 Mart 2010

Mardinli Ekrem Dağ, Avusturya Milli Takımı'nda

Beşiktaş'ın, Kayserispor'u 2-1 yendiği maçta siyah-beyazlıların 2. golünü atan Ekrem Dağ, çarpıcı açıklamalarda bulundu.

"Nerede oynatılırsam oynatılayım elimden gelen her şeyi veriyorum ama kaleci olarak oynamak zor olurdu!" diyen Ekrem, "Yarın (Bugün) Avusturya Milli Takımı'na gidiyorum. Onlar beni çağırdı. Çarşamba günü Avusturya'nın Danimarka'ya karşı bir maçı var. Artık Türk Milli Takımı için çok geç. Türkiye'den kimse beni çağırmadı. Onun için artık şansımı Avusturya'da denemek istiyorum." diye konuştu.

Almanya Milli Takımı'nda forma giyen Mesut Özil ile Serdar Taşçı ve İsviçre Milli Takımı'nda oynayan Eren Derdiyok'un yanı sıra, diğer milli takımlarda birçok Türk futbolcu bulunuyor.

EKREM DAĞ KİMDİR?

Doğum tarihi: 5 Aralık 1980
Doğum yeri: Mardin, Türkiye
Boyu 1.76 m
Mevkisi: Sağ ve sol bek, sağ ve sol açık, orta saha
Oynadığı takımlar: (2001-2005) SK Sturm Graz, (2005-2008) Gaziantepspor, (2008-) Beşiktaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum