3 Mart 2010

Mardinspor 12 Mart’ta Kongreye gidiyor.

Ligde iddasını sürdüren Mardinspor Mart ayında olağanüstü kongreye gidiyor. Geçtiğimiz ay bir yönetici dışında topluca istifa eden Mardinspor yönetimi, yeni bir yönetim kurulu oluşturmak için kongreye gidiyor.
http://www.mardinlife.com/haberler/resimler/mardinlifealkan1.jpg
Başkan Tekin Alkan; 12 Mart’ta yapılacak kongrede takımı yeni yönetime devredeceğini açıkladı.

Mardinspor’un ligde iddalı bir sezon geçirdiğini bu iddiasını sürdürebilmesi için güçlü bir yönetime ihtiyaç olduğunu söyleyen Başkan Alkan; oluşturulacak yeni yönetime takımı devretmeye hazırlandığını söyledi.

Mardinspor’un güçlü bir yönetime ihtiyacı olduğunu ve bu yönetimin oluşturulması için 12 Martta olağanüstü kongre yapma karar aldığını belirten Başkan Tekin Alkan; “Karşı karşıya kaldığımız ithamlar ve takıma gereken desteğin gösterilmemesi üzerine yönetim kurulumuz ile birlikte daha önce istifa ettiğimizi duyurmuştuk. Bizim İstifa sürecimizde il dışında olduğu için istifa edemeyen ve kente geldikten sonra da istifa etmeyen İşadamı arkadaşımız Sabahattin Evrensel’in halen aynı kararlılıkta olmasından ötürü takım kayyum heyetine bırakılmamıştır. Bu süreç içerisinde Sayın Valimiz Hasan Duruer’e, takıma olan desteğimi sezon sonuna kadar sürdüreceğimi belirtmiştim. Yine Sayın valimiz ile birlikte hazırlamış olduğumuz şehir stadımızın yeni projesini ve Mardinsor’u tesisleştirme atağıyla ilgili çalışmalar sürüyor. Benim konumum ne olursa olsun bu projeler hayata geçirilecektir. Ben bugüne kadar olduğu gibi verdiğim sözlerin hepsini tuttum, tutmaya da devam ediyorum. Ancak mevcut durumla ilgili olarak takımda bir otorite eksikliğinin söz konusu olduğunu düşündüğümüz için 12 Mart’ta kongreye gidilmesi yönünde karar aldık.”dedi

Mardinspor’un büyük başarıları hak ettiğini, Mardin’in ve Mardinlilerin her şeyin en güzeline en iyisine layık olduğunu ifade eden başkan Alkan; “Mardinli bir işadamı olarak maddi manevi anlamda üzerime düşen bütün görevleri yerine getirdiğime inanıyorum. Bir Mardinli olarak bundan sonra da üzerime düşenleri yapmayı sürdüreceğim. Ancak bu sürece katkı sunacak Mardinli bir tek işadamı da yalnız ben değilim. Mardinli olarak bildiğimiz ve her sözlerine Mardin’i dahil eden Mardinli İşadamlarımızı 12 Martta yapılacak olan kongreye davet ediyorum. Buyursunlar gelsinler Mardinspor’un yönetimini alsınlar. Hem Mardinspor’un eskisi gibi borçları da kalmadı. Yeni yönetime gül gibi bir takımı devretmeye hazırım.” dedi

Mardinspor Kulübü başkanlığı süresince Mardin Valisi Hasan Duruer’in büyük desteğini gördüğünü dile getiren Başkan Tekin Alkan; “Kulüp Başkanlığım süresince Sayın Valimiz Hasan Duruer’in şahsıma ve yönetim kuruluma verdiği destek bana fazlasıyla moral vermiştir. Kendisinin büyük desteğini kentte bulunduğum her an yanımda hissettim. Ayrıca, benimle birlikte yönetim kurulunda görev alan bütün yönetici arkadaşlarımın yanı sıra Kızıltepe Şehir Stadının yeni tesis projesinin gerçekleşmesini sağlayarak bir anlamda Mardinsporumuzun alt yapısına büyük katkısı olacak olan bu projenin mimarı olan Mardin Milletvekilimiz Sayın Mehmet Halit Demir’e de teşekkür etmek istiyorum. Son olarak özellikle şunu vurgulamak istiyorum. Yakın geçmişte bilgisine başvurulmak üzere emniyete çağrılan ve savcıya çıkarılmadan serbest bırakılmasına rağmen yersiz eleştirilerle yıpratılmaya çalışılan Mardinsporumuzun her şeyi Şekip Elik hocama teknik heyetteki diğer arkadaşlarımıza, takım kaptanları ve futbolcularımıza bir kere daha teşekkür ediyorum. Bir hafta gibi kısa süre içerisinde ligde iddialı bir takım oluşturarak adeta yoktan var eden Şekip Elik gibi Mardinspor’u çok seven ve Mardinspor’a sahip çıkmam gerektiğini söyleyerek beni Mardin’e davet eden, üç ay boyunca ailesini-evini ihmal ederek benimle kalan çok sevdiğim kirvem M.Nur Çelik’e de gönül dolusu şükranlarımı sunuyorum. Şunu herkes bilsin ki; benim yakındığım konu parasızlık değil, takıma gereken desteğin gösterilmemesi ve en önemlisi de asılsız itham ve dedikodulardır. Çok yoruldum, sağlığım da iyi değil. Yönetim kurulumu eleştirenlere, Mardinspor’un layıkıyla yönetilmediğini iddia edenlere buradan sesleniyorum; artık susun ve 12 Martta gelin takımı alın diyorum” şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum