4 Nisan 2010

İşadamı Mehmet Konuş’un Yaptıracağı Elifana İlköğretim Okulu’nun Temeli Tören İle Atıldı.

http://www.mardin.gov.tr/haber/resim/mehmetkonus2010.gif
Daha önce, “Okulumu Yaptır” kampanyası kapsamında 24 derslik İlköğretim okulu yapmak için Valilik ile protokol imzalayan Hayırsever İşadamı Mehmet Konuş, verdiği sözü yerine getirip 24 derslik Elif Ana İlköğretim Okulunun temeli atıldı.

Mardin’in Yenişehir Semtinde hayırsever iş adamı Mehmet Konuş tarafından yaptırılacak 24 derslik “Elifana İlköğretim Okulu”nun temeli tören ile atıldı.Törene Vali Hasan Duruer, Vali Yardımcıları, Yavuz Selim Süzer, A.Ferhat Özen ve Şenol Koca, Belediye Başkanı Beşir Ayanoğlu, İl Emniyet Müdürü Serdar Meriç,Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmen Yetiştirme ve Eğitimi Genel Müdürü Ömer Balıbey, İl Milli Eğitim Müdürü Muhammed Öztürk ve kamu kurum ve kuruluş temsilcileri katıldı. Temel atma töreni öncesinde dualar okundu Kurban kesildi.
Vali Hasan Duruer, son bir yıl içinde mevcut derslik sayısına 545 derslik eklendiğini belirterek, devletin imkanları yanında hayırsever iş adamlarının eğitime verdikleri katkının, eğitime sahiplenme adına çok önemli olduğunu söyledi. Duruer “Eğitime çok önem veriyoruz. Son bir yıl içinde Mardin genelinde 545 derslik yapıldı, öğrencilerimizin daha iyi şartlar altında eğitimlerini sürdürmelerini sağlamaya çalışıyoruz. Hala derslik ihtiyacımız var. Devletin imkanları yanında hayırsever işadamlarımızın eğitime yapacakları katkıyı çok önemsiyoruz. Herkesin imkanları ölçüsünde eğitime destek vermesini bekliyoruz ve Hayırsever İşadamı Mehmet konuş’un diğer iş adamlarına örnek teşkil etmesini istiyoruz” dedi.

24 derslik Elifana İlköğretim Okulunun önümüzdeki Ağustos ayında tamamlanacağını belirten Hayırsever İş Adamı Mehmet Konuş “ Mardin'in eğitim ve öğretim düzeyini yükseltmek için yeni okullara ihtiyaçları olduğunu bilen bir veli olarak daha önce Valilikle imzaladığım protokolle verdiğim sözü yerine getirmekten son derece mutluyum” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum