19 Kasım 2008

TURKCELL'DE HAFTADA 2 GÜN BEDAVA KAMPANYASI YALAN

TURKCELL DE HAZIR KART’TAN FATURALIYA GEÇTİKTEN SONRA TURKCELL’E OLAN GÜVENİM VE İNANCIM AZALDI. HAFTADA 2 GÜN BEDAVA KAMPANYASI YALAN.

1- Hazır kart tan Faturalı hata daha hızlı geçmek için internetten başvuru yaptım. Ama Türkcell bu işlemimi ancak 1 bir haftada tamamladığından beni mağdur etti.

2- 17 YTL ye 8 saat kampanyasından yararlanmak için 8 Kasım 2008 de İNDİRİM yazıp 2378 e iki kez mesaj gönderdiğim halde ve aynı gün müşteri hizmetlerini arayıp bu tarifeye geçtiğimi teyit ettiğim halde Türkcell bu işlemimi 13 Kasım 2008 de ancak gerçekleştirdiğinden beni mağdur etti.

3- 8 Kasım 2008 den itibaren Haftada iki gün kampanyasından Bedava Günlerim olan Cumartesi - Çarşamba günleri Turkcelllilerle yaptığım görüşmeler 17 YTL ye 8 saat kampanyasından kazandığım hakkım olan 480 dakikadan düşürüldüğü için mağdur oldum. (8 Kasım, 12 Kasım, 15 Kasım, 19 Kasım Turkcellilerle bedava Günlerim. Ancak Bugünlerde Turkcellilerle yaptığım Görüşmeler benim normal tarifemden düşürüldü.)

4- Türkcell kendi şirketlerinden kaynaklandığı için yaşadığım problemleri çözemediği için defalarca müşteri hizmetlerini ev ya da Cep telefonumdan aramama sebep olduğu için beni hem maddi hem de manevi açıdan mağdur etti.

5- Turkcell’in Faturalı hattına sahip onlarca arkadaşım var. Onlar Turkcellin hiçbir kampanyasına inanmadıkları için onları bir türlü haftada 2 gün Bedava Kampanyasına katılmaları için ikna edemedim. Bu da gösteriyor ki hiç bir Turkcell abonesi Turkcelle güvenmiyor. Ben şahsen Hazır karttan Faturalı hatta geçtikten sonra yaşadığım çelişki ve problemlerden dolayı Turkcell müşterilerinin Turkcelle güvenmemekte haklı olduklarını gördüm. Öğle ki Turkcell’in benim üzerimde yaptığı bu güvensizlikten dolayı güven bunalımına girdiğimden dolayı manevi açıdan mağdur oldum.

6- Abone olarak Turkcell de yaşadığım mağduriyetler nedeniyle hiçbir yakınım veya tanıdığıma Turkcell i önermiyorum. Çünkü Turkcell bana hiç güven vermiyor. Turkcellin Faturalı hattını kullanan hiçbir müşteri de memnun değil. Herkes tedirginlik içerisinde olduğundan gönül rahatlığıyla hattını kullanamıyor.

Not: Yaklaşık bir haftadan uzun süredir hem internetten hem de Telefondan Turkcell Müşteri Hizmetlerine yaşadığım problemleri iletmeye çalışıyorum. Ancak şimdiye kadar hiç bir problemim Türkcell müşteri hizmetleri tarafından çözülmüş değil. Tam tersine Turkcell müşteri hizmetleri beni oyalama yolunu seçmektedir. Ben ise müşteri olarak mağdur olmaya devam ediyorum. Bu yüzden bundan böyle aşağıda maddeler halinde yaşadığım problemleri Kamuoyu ile paylaşmaya çalışacağım.

Mehmet AYAZ
0 538 424 20 47
0 543 542 27 18

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum