12 Mart 2009

Bakana "Ve Kızıltepe" hediyesi

http://www.kenthaber.com/Resimler/2009/03/10/e2c71bff-f9ef-485f-b8c0-41ec3f301c0d.jpg
Mardin Life ve İletişim Gazetesi'nin bir kültür hizmeti olarak yayınladığı Kızıltepe'nin ilk ve tek yazılı eseri 'Ve Kızıltepe' kitabı, Devlet Bakanı Mehmet Şimşek'e armağan edildi.

Mardin'in Kızıltepe ilçesinin tarihini, kültürünü ve sosyal yapısını gün yüzüne çıkarmış olan tek yazılı eser olma özelliğini taşıyan 'Ve Kızıltepe' kitabının yazarı Kızıltepe Halk Eğitim Merkezi Müdürü Mehmet Bedi Demir, eserini Bakan Mehmet Şimşek'e armağan etti.
Kitabı büyük bir merakla inceleyen ve yazarı Mehmet Bedi Demir'i tebrik eden Bakan Şimşek, "Kızıltepe'yi çok seviyorum. Kızıltepe ilçemiz; gerek sosyal yapısı gerekse de kültürel zenginliği ile bilinmesi gereken bir ilçe iken, geçmiş itibarı ile adına yazılmış bir eserin olmamasına üzüldüm. Neyse ki, hocamız azmetmiş ve yorucu bir sürecin ardından Kızıltepe'yi her yönüyle eserleştirmiş. Kendisini kutluyorum. 'Ve Kızıltepe' kitabını büyük bir zevkle ve mutlaka inceleyeceğim. İçinde yakın dostlarımın da yaşadığı Kızıltepe'yi her yönüyle öğrenmek bana ayrı bir keyif verecektir. Kitaptan elde edilen gelirin değerli hocam Mehmet Bedi Demir tarafından Kızıltepeli üniversite öğrencilerine burs olarak verildiğini duymak beni duygulandırırken, kitabın bendeki önemini daha da anlamlandırdı. Yazarımız Mehmet Bedi Demir'i, bu anlamlı davranışından dolayı da ayrıca kutluyorum" dedi.

Yaklaşık 350 sayfadan oluşan 'Ve Kızıltepe' kitabı, Mardin'i daha önce ziyaret etmiş olan Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay'ın yanı sıra Devlet Bakanları Egemen Bağış ve Nazım Ekren'e de Mardin Milletvekili Mehmet Halit Demir tarafından armağan edilmişti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum