28 Mart 2009

EDA ÖĞRETMENİN BABASI GÖNÜLLÜ BAHÇIVAN

http://www.habermardin.com/haber_uploads/1332_maxi.JPG
Dibektaş İlköğretim Okulunda öğretmen kızı Eda Topuz öğrencilerine ders verirken, emekli babası Cemal Nuri Topuz etrafı çam ağaçlarıyla donatılmış okulun bahçesine el arabası ile çakıl taşıyarak öğrencilerin çamura basmaması için çalışıyor.

Kamuda işçi olarak çalışıp emekli olduğunu söyleyen Topuz “Kızım öğretmen olup buraya atanınca ben de onunla geldim. Okulun etrafı çok güzel ağaçlandırılmış. Bazı bölümler topraktı, öğrenciler sınıfa girince ve bahçede oynayınca ayaklarına çamur bulaşmasın diye, topraklı kısımlara çakıl döküyorum, Ağaçların etrafını temizliyorum. Bu işten de zevk alıyorum. Yörenin en güzel okulunda kızım görev yaptığı için mutluyuz, huzurluyuz. Zamanımı okul bahçesinde çalışarak geçiriyorum” dedi

Dibektaş İlköğretim Okulu öğretmeni Eda Topuz, ailesi ile birlikte köye geldiklerini, okulu evleri gibi korumaya çalıştıklarını söyledi. Eda öğretmen “Ben derse girince babam ve annem de okul bahçesi ile uğraşıyorlar. Okulumuzun çok güzel ve bakımlı bahçesi var. Öğrenciler teneffüslerde güzel bir ortamda oynuyor. Buda bizi mutlu ediyor. Bu konuda muhtardan ve köylülerden büyük destek görüyoruz.” Şeklinde konuştu.

www.habermardin.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum