23 Mart 2009

Mardinli Öğrencilerin Büyük Başarısı

http://www.mardinnethaber.com/userfiles/image/gamay.jpg
Gaziantep Özel Sunguroğlu Liselerinin düzenlediği GAMAY’da (Gaziantep Matematik Yarışması) Noter Cevdet Altun İlköğretim Okulu öğrencisi Ali Zeki Bedir bölge birinciliğini alarak Mardin’de bir ilke imza attı.

2008-2009 Eğitim-Öğretim Yılında Basketbol Yıldızlar İl Birincisi, “İstiklal Marşı’nı En Güzel Ben Okuyorum” Yarışmasında İlköğretim Okulları kategorisinde İl Birincisi olan Noter Cevdet Altun İlköğretim Okulu öğrencisi Umut Turan’dan sonra şimdi de Gaziantep Özel Sunguroğlu Liselerinin düzenlediği GAMAY’da (Gaziantep Matematik Yarışması) Noter Cevdet Altun İlköğretim Okulu öğrencisi Ali Zeki Bedir bölge birinciliğini alarak Mardin’de bir ilke imza attı.
http://www.mardinnethaber.com/userfiles/image/gamay_1.jpg
16 ilin katıldığı yarışmada Noter Cevdet Altun İlköğretim Okulu öğrencisi Ali Zeki Bedir bölge okullarından katılan tüm öğrencileri geride bırakarak tarih ve kültür kokan Mardin’imize yakışan birinciliği getirdi.
Okul Müdürü Sabahaddin İpeksümer, yarışma için kendilerinden desteklerini esirgemeyen Valilik ve Milli Eğitim Müdürlüğü’ne teşekkür etti. Özellikle “2008–2009 Eğitim-Öğretim yılı bitmeden çok önemli başarılara imza atan öğrencilerimizi kutluyor, bu öğrencilerimizi bu tip etkinliklere hazırlayan onları teşvik eden, güdüleyen tüm öğretmenlerimizi de teker teker tebrik ediyorum” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum